///MoePower Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så det fikk bli her. Det er da altså snakk om en M535i frontfanger til E28 dette her. Det er ikke jeg som selger den, men jeg vet av en. På gammelhøggeriet står det nemlig en 518i med en slik en montert. Gammelhøggeriet på tromsøya altså. Tenkte jeg skulle tipse om den i fall noen skulle være intressert i en slik. Det ser forøvrig ut for at det er mye bra deler på den bilen ellers også. Kanskje får noen seg en billig støtfanger istedenfor at de hugger den..
NeonMuffler Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 den vil jeg ha! farge? er du snill og drar bort og hører hva han skal ha for den gamle "dritten"?
///MoePower Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Fargen er sølv. Har desverre ingen mulighet for å komme meg dit ettersom jeg ikke har førerkort for bil ennå og kun har lettmotorsykkel som fremkomstmiddel, noe som ikke egner seg så bra på snøføret som er nå. Hvis man spiller dum, altså later som det er en vanlig støtfanger så kanskje man får denne for en rimelig penge. Denne må selvfølgelig demonteres selv for den som vil kjøpe den, tror det funker slik hos de. Har tenkt tanken selv på å skru av/kjøpe denne og selge den videre, men har ikke hatt muligheter for det, så det er derfor jeg tipser om dette her på bimmers. Ifall noen i nærområdet er intressert i en slik en.
///MoePower Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Her har du foresten kontaktinformasjon til huggeriet: Tromsø Bilopphuggeri Skattøraveien 60 9018 Tromsø Telefon: 77 67 23 90 Epost: huggern@online.no Tror det er disse, da jeg gjorde et kjapt nettsøk bare. Prøv deg med at: "Du har sjekket med huggeriene i ditt nærområde men ingen hadde en slik bil, men så hadde du en "fjern slektning" i nord som tipset deg om at han hadde observert en slik støtfanger inne hos de og om det var muligheter for å få denne for noen kroner og om det var noen mulighet for å få den sendt" osv. Hvis du ikke har kjentskap til den orker de sikkert ikke å sjekke om de har en slik en, og hvis du ikke har en "fjern slektning" så virker det ikke realistisk at du som bor langt unna vet de har en slik en. Du skjønner sikkert tegninga. De er forøvrig medlem av NBF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå