maurtin Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 SPM 1: I forbindelse med montering av kromringer i intrumentpanel så har det slutte å lyse/lyser veldig svakt i bensinmåler og tempraturmåler, samt KM-teller(Der er lys i inspection-delen). Alt dette fungerete før jeg tok ut intrumentpanelet, har pærene bare gitt seg? Finnes det flere sikringer på bilen enn de som er i sikringsboksen? 92' 320coupe. SPM 2: Takluke og el.vindu virker ikke, har sjekket alle sikringer og skiftet det blå comfortreleet under rattstammen, uten resultat. Noen tips? Gjelder fortsatt en 92' 320coupe. (er forresten lys i bryterene) Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 kan noen bekrefte at nr 3(komfortrele) er korrekt rele? edit: Link ja, http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 392I152R24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 opp, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 SPM 1: I forbindelse med montering av kromringer i intrumentpanel så har det slutte å lyse/lyser veldig svakt i bensinmåler og tempraturmåler, samt KM-teller(Der er lys i inspection-delen). Alt dette fungerete før jeg tok ut intrumentpanelet, har pærene bare gitt seg?Finnes det flere sikringer på bilen enn de som er i sikringsboksen? 92' 320coupe. SPM 2: Takluke og el.vindu virker ikke, har sjekket alle sikringer og skiftet det blå comfortreleet under rattstammen, uten resultat. Noen tips? Gjelder fortsatt en 92' 320coupe. (er forresten lys i bryterene) Takker for svar har fått samme prolemet med intrumentpanelet. etter at jeg monterte kromringer så vil ikke det lyse i intrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Oppdatering: Releet får ikke strøm/bryterne gir ikke strøm til releet. Er det ikke litt rart at alle 3 brytere ikke gir signal til releet? Tror heller at releet ikke får strøm. Der går 2 røde tjukke ledninger til releet, det er strøm i den ene, men ikke i den andre. Er det denne som er synderen eller? trenger desperat hjelp her. Der går heller ikke strøm gjennom sikringen til takluke(sikring nr1), skal det være slik, har den sikringen noe med el.vinduene å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 ingen? Fins det flere rele til el.vindu? Komfortreleet får signal fra takluka, men ingenting skjer der. El.vindu finner jeg ikke noe mer ut av. Hvor er el.vindu-bryterene jordet? Er el-vindu avhengig av komfortreleet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 har du ordnet lys i instrumentpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 nei, regner med det bare er noen pærer som fikk litt hard medfart under montering av ringer. Konsentrerer meg først og fremst om de der Hel@£$$€ el-vinduene og takluka:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 nei, regner med det bare er noen pærer som fikk litt hard medfart under montering av ringer. Konsentrerer meg først og fremst om de der Hel@£$$€ el-vinduene og takluka:P skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå