Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva som kan gå i stykker i motor på bmw 325i turbo. den ha 400hk. spesial bygd motor i tyskland. piano strenger sveiset i topp. orginal topp-pakning. dreide stempel. skifter ventiler og ventilløftere nå. noe mere som kan ryke?

Skrevet
lurer på hva som kan gå i stykker i motor på bmw 325i turbo. den ha 400hk. spesial bygd motor i tyskland. piano strenger sveiset i topp. orginal topp-pakning. dreide stempel. skifter ventiler og ventilløftere nå. noe mere som kan ryke?

er vel flere som har over 400hk med orginale biter i motoren og får det til å vare, men så kommer men'et, er jo veldig mange som har havarert stempler\ råder osv før man når feks 400 hk også?! er vel ingen fasit, kommer jo ann på hvilke stempler som er brukt, hvor mye har di dreid av. og ikke minst, org sprut eller datasprut?

regner med di har maskinert spor for piano tråd i toppen, er flere som gjør det i stedet for blokka. (dette er ikke noe man sveiser fast)

kjølekanalene i toppen kan jo være sveist?

er det orginale vippearmer?

sikkert noen her som kan gi deg et mye bedre svar, men i mine "øyner" finnes det ikke noe rett svar. :lol:

Skrevet
Alt kan vel i realiteten gå til helvete på bilen :)

så riktig som det kan bli sakt!!

ska du kjøre rundt med 400hk så må du ha budsjette

klart,å regne med div påkost.. -men faen ka arti da :D

snakke av erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...