laugsand Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 lurer på hva som kan gå i stykker i motor på bmw 325i turbo. den ha 400hk. spesial bygd motor i tyskland. piano strenger sveiset i topp. orginal topp-pakning. dreide stempel. skifter ventiler og ventilløftere nå. noe mere som kan ryke?
e30 tic Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 lurer på hva som kan gå i stykker i motor på bmw 325i turbo. den ha 400hk. spesial bygd motor i tyskland. piano strenger sveiset i topp. orginal topp-pakning. dreide stempel. skifter ventiler og ventilløftere nå. noe mere som kan ryke? er vel flere som har over 400hk med orginale biter i motoren og får det til å vare, men så kommer men'et, er jo veldig mange som har havarert stempler\ råder osv før man når feks 400 hk også?! er vel ingen fasit, kommer jo ann på hvilke stempler som er brukt, hvor mye har di dreid av. og ikke minst, org sprut eller datasprut? regner med di har maskinert spor for piano tråd i toppen, er flere som gjør det i stedet for blokka. (dette er ikke noe man sveiser fast) kjølekanalene i toppen kan jo være sveist? er det orginale vippearmer? sikkert noen her som kan gi deg et mye bedre svar, men i mine "øyner" finnes det ikke noe rett svar.
conan Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Alt kan vel i realiteten gå til helvete på bilen
Ron Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Alt kan vel i realiteten gå til helvete på bilen så riktig som det kan bli sakt!! ska du kjøre rundt med 400hk så må du ha budsjette klart,å regne med div påkost.. -men faen ka arti da snakke av erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå