sweiva Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 320 D touring 2001 mod Får ikke låst meg inn i bilen. Fjernstyringen har ikke virket så lenge jeg har hatt bilen. Nå virker ikke nøkkelen, føles ut som om "noe" er borte når jeg vrir den til høyre eller venstre. Er det noen som vet hvordan jeg kommer meg inn i bilen uten å knuse ett vindu? Sweiva img]http://images.bimmers.no/files/u6ul2667eb8mkpze7fht.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Prøvd å låse opp bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Hele låsesylinderen som er ødelagt kanskje? Har den virket helt greit til nå plutselig, eller har den vært litt rar i det siste? Har du prøvd å låse deg inn gjennom bagasjerommet, eller er det likt rundt på alle låser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweiva Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Prøvd å låse opp bagasjen? Det er kun på førersiden det går ann å låse opp med nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweiva Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Prøvd å låse opp bagasjen? Det er kun på førersiden det går ann å låse opp med nøkkel. Ellers låses alle dørene opp av sentrallåsen. Kiipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 skift batteri i fjernstyringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Bilen er ikke tom for strøm da? Da pleir den ikke være veldig villig til å åpne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Huff.. brudern måtte ha bilen tauet vekk etter at låsen klikket.. selv naf fikk ikke opp døra og de måtte frakten bilen til brages bmw. De klarte heller IKKE å få opp bilen så... Ruta måtte knuses :/ Det var en 01 mod. 318i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 låste du den med fjærnkontrollen? Husker på gammel 520'n min, om man vridde nøkkelen ekstra langt, så gikk døra i skikkelig lås, gikk ikke å dra opp knappen på innsia da.. dette klarte jeg å gjøre mens bilen var tom får strøm å kom meg ikke inn Fikk jekka opp bilen å lurt på en bateri lader så jeg fikk akkurat nok strøm til at låsen åpna seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 låste du den med fjærnkontrollen?Husker på gammel 520'n min, om man vridde nøkkelen ekstra langt, så gikk døra i skikkelig lås, gikk ikke å dra opp knappen på innsia da.. dette klarte jeg å gjøre mens bilen var tom får strøm å kom meg ikke inn Fikk jekka opp bilen å lurt på en bateri lader så jeg fikk akkurat nok strøm til at låsen åpna seg igjen Fjernkontrollen hadde ikke funket siden han kjøpte bilen.. Hjelper det å knuse ruta hvis den er "dobbeltlåst" da? Er det sånn secure-funksjon på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Nytter ikke å knuse ruta om den er dobbelt låst, man klarer ikke å dra opp knoppen uansett :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå