babjorn Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Har kikket litt på denne,hvor stor skadde tror dere det er på denne utifra bilde,takker for alle svar mulig å fikse opp uten store kostnader,vet det ikke er lett å si hvor stor skade det er men sånn ca,skal ringe selger i morgen men tenkte å høre her først hva dere som har litt peil syns
alekspp Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 du bør få bilen inn på verkstede og sjekke om den er skeiv.. ellers ser det ut som forsjærm, innersjærn, panser, lykt, grill, og fanger ,må byttes..
vetu03 Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ganske mye som må byttes på den... Tror det kan bli dyrt.. Er nok sikkert en del mer enn det man bare ser.. Spørs jo hvor mye du skal gi for den, men.
sveinern2 Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 hadde nesten akuratt samme skaden på min 318is e36;) Kostet 43000,- for å fikse det på verksted=) var ialfall, panser,lykter,framfanger,grill,tåkelys,innerskjerm,sideskjerm blinklys,grillstål,motorfester,abs sensorer... sikkert noe jeg har glemt. Dette var med lakk. Og kvitering
babjorn Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Droppet det,men takker så mye for all innspill
Sharif Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 så ikke så allvorlig galt ut fra min side, hvor mye skulle han ha for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå