Aleks Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Kjørte på motorveien idag på vei hjem fra jobb da instrumentene plutselig sluttet å virke. la meg prøve å forklare hva som skjedde! først begynner alle varsellysene å lyse. akkurat som når du slår på tenningen på bilen. deretter så forsvant alle nålene på null. etter 10 min så lyste varsel lampene igjen å instrumentene kom på igjen. skjedde bare en gang. og når eg skulle på trening idag så skjedde d 3 ganger på en 10 minutters kjøretur.. og et par ganger mens eg sto å ventet utenfor treningen. mens på vei hjem fra treningen så skjedde d ikke. så kan virke som dårlig kontakt et sted. håper det hvertfall.. virker som et periodisk problem.. første gangen d skjedde idag.. det er en 93 mod 318is. coupe. aldri hatt problemer med dette før... takker for svar
Luftwaffel Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Kunne høres ut som batteriene som holder på å gå. Disse befinner seg inni instrumenthuset og må kjøpes nye hos BMW. Ved bytte må de loddes av og på. Sånn er det hvertfall på de litt eldre. Hvis ikke kan du ta ut instrumentpanelet, og spraye kontaktene forsiktig med Valvoline CleanTronic. Dette funker alltid for meg. Lykke til!
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Er ikke batteri i e36 clusteret, hoeres mere ut som om en av de tre pluggene i bak kant av speedo meteret begynner aa losne
Aleks Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 nå har problemet vært vekke i en uke. men idag kom det igjen. virker som om at instumentene lever sitt eget liv. hadde bilen i gang utenfor huset idag og skrudde løst instrument panelet. og når det døde ut så prøvde eg å trykke på kontaktene på baksiden. uten hell. noen ganger er det slik at de bare dør ut i 1 sekund og noen ganger i flere minutter. synes dette er veldig rart. og typisk nå som jeg ska selge bilen. noen som har noen gode tips eller vært borti dette før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå