Turok Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 noen som vet hvor man kan kjøpe justerbar senkesett til en bmw e36 coupe til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Koed.dk har vel noen greie til en helt ok pris. Er vel Supersport de selger rimeligst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 gs selger jo også supersport. ikke at jeg ville brukt penga mine på det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Er de så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 De jeg hadde så.. Hadde ikke handla det igjen. Men mulig det har blitt forbedra. 2 av demperne sprakk første vintern liksom! Dette var da ikke kjøpt hos GS, men hos et svenskt firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå