Hyouryuu Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Vurderes solgt.. Farge: diamantswartz Motor: m40 (veiv skal være byttet ifølge forrige eier) Km: ca 260k Skilter, men ikke eu-godkjent. Bilen står nå uten dempere å fjærer, som selvsagt vil bli montert før salg. Grunnen til at det er demontert er pga bytte til nytt i sammenheng med eu-godkjenning. har også byttet kyllingben til stabstag, begge fremme. følger også med nytt endeledd venstere forran.. har ikke hatt tid til å bytte det enda.. bremseklosser fremme, skal være i bra stand. bremsebånd bak må byttes. har vært bulket H.F så trenger ny forskjerm grunnet rust, nytt blinklys medfølger. Vaier til setejustering førersete er gåen. litt lakkrust og slitene sommer + vinterdekk, mulig jeg har noe brukbart liggende. Det står skilter på bilen, så den blir solgt med betalt årsavgift. Litt for lite tid, og litt for mange prosjekter. Bilen står i Oslo området. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 årsmodell og bilder er en fordel da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyouryuu Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 årsmodell og bilder er en fordel da;) Årsmodell er 1992, som står i topic.. Bilder har jeg ikke her, da bilen befinner seg 5 mil fra der jeg bor Bilen vil nok fremstå som strøken på bilder, foruten om H.F forskjerm som er skadet og rusten, etter skade.. men det er en del småplukk, så det vil nok bli dyrt hvis du skal ha en heltstrøken bil, for da trenger den en hellakering. men absolutt bra utgangspunkt til en hverdagssliter.. med litt senking og noen kule m3 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 kom med bilder da Tenkt deg mye for den da? mer en 5.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 farge på interiør? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg