Hansaak Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1774366 Meget pen Bmw 320 sedan. Bilen er pent brukt, god stand.. 170000km m52 6sylinders 24v 150hk.. sport seter mye utsyr tiptronic uorginal cd-spiller+ipod kabel sotet vinduer på tintorama super sprint bakpotte. 17"225/45 m-tech felger(sommer) 16" 185/55 vinter felger fult klima anlegg. +++ Ring 95234668 for mer info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 vurderer å beholde, å skifte kam og innsprøytnings system..kommer over 200hk++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 vurderer å beholde, å skifte kam og innsprøytnings system..kommer over 200hk++ Skulle likt å vite åssen system det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Data innsprøytning, eller datasprut..du kobler laptopen og justere innsprøytningen..kobler rett på dine orginale dyser..kontakt mobeck teknisk i trondheim, koster mellom 8-10 000,- og bjørnstad auto i trondheim monterer og justerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 vurderer å beholde, å skifte kam og innsprøytnings system..kommer over 200hk++ Skulle likt å vite åssen system det var? ------> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Lykke til:) Pen bil du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Lykke til:)Pen bil du har.. Jo, takk.. Men dyr..:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvor mye regner du ca med å få for den a? eller hvor mye vil du ha for den? spør bare for morro skyld ;P Men skal spare opp til en sånn bil, så kjekt å vite ca prisen på de ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvor mye regner du ca med å få for den a? eller hvor mye vil du ha for den? spør bare for morro skyld ;P Men skal spare opp til en sånn bil, så kjekt å vite ca prisen på de ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hadde jeg enda hatt penger så kunne det vært muligheter for denne bilen Men en liten ting.. Masse finer bilder av bilen =) Men hadde jeg vært deg ville jeg tatt ett bilde av setene og ett bilde bak også ;P hehe Lykke til med salget, ser ut som en kjempe bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hadde jeg enda hatt penger så kunne det vært muligheter for denne bilen Men en liten ting.. Masse finer bilder av bilen =) Men hadde jeg vært deg ville jeg tatt ett bilde av setene og ett bilde bak også ;P hehe Lykke til med salget, ser ut som en kjempe bil Ja det kommer flere bilder etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg