-Sammy Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 ooooh Nå mangler du bare noen gullfisk og en pilke-stang av en eller annen grunn Men OT: Jeg lurer også på om noen har en übergenial måte som gjør det enkelt å finne lekasjer, sliter noe vanvittig med dugg inne i cupèn .. I ditt tilfelle her kazynor, ville jeg inspisert pakninga rundt bagasjerommet, så sett nøye på baklyktene og sjekket at det er tett rundt de på alle kanter. Evt. ta de av for ekstra nøye inspeksjon. Så kan du se etter hull på stålflaten som går rundt bagasjeroms-åpningen. Jeg så det på en cupe ei venninde kjøpte seg, det var borret hull tvers gjennom stålet mellom ene baksjermen og pakningen rundt bagasjerommet. Håper du finner ut av det, for flytende reservedekk er ikke morro
kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 hehe tror jeg har full kontroll hvis du ser i bunnen av høyre hjørne på bildet, rett ved låsen til bagasjelokket, kan du se at det mangler en god bit med tetningslist mest sannsynelig denne som har tatt kvelden.. btw resty hadde du en god oppskrift får å gjøre sommerfelgene mine klare til...ja..sommern? er de som er på avater bildet mitt
maurtin Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 skal være en drenering i bunn der. Sikkert tett!
Ad|oS Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Var med å "drenerte" en Ford her forrige uke. Tømte den sikkert for rundt 5liter vann. Høyre side inn bilen var det sump, og i reservehjulsbrønnen var det sikkert 3-5cm vann i...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 jeg har en fucka pakning rundt antenna. Låp ca en cm med vann på venstere siden i bagasjen. Somm nevnt i andre tråden så er jeg ikke så vldig edtru så skriver ikke 100%. sory:-I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå