Gå til innhold

selger Alpine KCA-602M 700,- og e36 sideblinker 150,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg selger:

alpine KCA-620M

svarte blinklys med hvitt "hakket glass" til e36 (96 og nedover)

Grøftelys e36 - SOLGT!!!!

Bilder kommer snart!

KOM MED BUD!

Skrevet

alpine KCA-620M

svarte blinklys til e36 (96 og nedover)

Grøftelys e36

Alpine er et adapter som man bruker til alpine spillere. Der kan man koble til ekstern harddisk, usb keys osv. det eneste man trenger er Ai-net (ser ut som en D) utgang. ( Dette har jeg bare prøvd på spilleren jeg har i bilen min (IDA-X001) jeg har bare prøvd den når jeg har vært hjemme, så den har ikke gått 1m engang. Jeg fant ut at jeg ikke trengte den, for jeg har usb utgang bak.

"svarte blinklys til e36 (96 og nedover)" DET ER SIDEBLINKERE! de er svarte med hvit "hakket" glass. Disse er helt nye og ligger i plastik. har slike på bilen min alt.

grøftelysene er er hvite med hvitt "hakket" glass som ligger i plastikk. Grunnen er at jeg fikk disse med tåkelyskit som jeg har kjøpt til bilen min, men ville heller ha svarte tåkelys, så de er ubrukt!

Skrevet
Hvis du hadde lagt til en LITT mer forklarende overskrift, så kansje du hadde fått flere treff på annonsen din ;) Hva ska du ha for det adapteret?

hehe... ja, kanskje litt teit overskrift ....

jeg tenkte jeg skulle ha rundt 1000, siden den ikke selges i Norge... interessert?

Skrevet
Litt feil å skrive "svarte blinklys" da de er hvite :) Hvor gamle er tåkelyktene, og hvilket merke?

hehe... som jeg har skrevet er det svarte sideblinklys med hvitt "hakket" glass. Syns det er en bra beskrivelse jeg. man kan jo få sideblinkere i chrome også...

På glasset til tåkelysene står det "depo 444 2001" og øverst i venstre hjørne "02 B (e4) 191C8"

Jeg fikk de i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...