Michter Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hei! jeg selger: alpine KCA-620M svarte blinklys med hvitt "hakket glass" til e36 (96 og nedover) Grøftelys e36 - SOLGT!!!! Bilder kommer snart! KOM MED BUD!
Michter Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 alpine KCA-620M svarte blinklys til e36 (96 og nedover) Grøftelys e36 Alpine er et adapter som man bruker til alpine spillere. Der kan man koble til ekstern harddisk, usb keys osv. det eneste man trenger er Ai-net (ser ut som en D) utgang. ( Dette har jeg bare prøvd på spilleren jeg har i bilen min (IDA-X001) jeg har bare prøvd den når jeg har vært hjemme, så den har ikke gått 1m engang. Jeg fant ut at jeg ikke trengte den, for jeg har usb utgang bak. "svarte blinklys til e36 (96 og nedover)" DET ER SIDEBLINKERE! de er svarte med hvit "hakket" glass. Disse er helt nye og ligger i plastik. har slike på bilen min alt. grøftelysene er er hvite med hvitt "hakket" glass som ligger i plastikk. Grunnen er at jeg fikk disse med tåkelyskit som jeg har kjøpt til bilen min, men ville heller ha svarte tåkelys, så de er ubrukt!
BimmerKing Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hvis du hadde lagt til en LITT mer forklarende overskrift, så kansje du hadde fått flere treff på annonsen din Hva ska du ha for det adapteret?
Michter Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Hvis du hadde lagt til en LITT mer forklarende overskrift, så kansje du hadde fått flere treff på annonsen din Hva ska du ha for det adapteret? hehe... ja, kanskje litt teit overskrift .... jeg tenkte jeg skulle ha rundt 1000, siden den ikke selges i Norge... interessert?
Michter Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Dette er adapteret: her er sideblinkerne her er tåkelysa med h1 pærer
BimmerKing Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Må sjekke spilleren min først uansett. Er ikke sikker på om den har ai-net. Er kansje intressert
Michter Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 hva heter spilleren din da? I så fall frakta kommer på 55kr siden adapteret er så lett.
Michter Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Psser den adapteren til alpine CDA 9855? Den ser ut til å passe til din spiller... Alle alpine spillere som har ai-net tilgang har mulighet for dette adapteret http://www.caraudio-versand.de/shop.pl? ... &id=112476 -(Jeg har skrevet litt feil på andre innlegget. Ai-net utgangen er rund. den "D" liknende utgangen er til ipoden.)
Michter Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Pris på sideblink? 250 + frakt... eller hvor mye er du villig for å gi?
Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Litt feil å skrive "svarte blinklys" da de er hvite Hvor gamle er tåkelyktene, og hvilket merke?
Michter Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Hva kunne du tenke deg for grøftelysene? 400 + frakt eller kom med et bud!
Michter Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Litt feil å skrive "svarte blinklys" da de er hvite Hvor gamle er tåkelyktene, og hvilket merke? hehe... som jeg har skrevet er det svarte sideblinklys med hvitt "hakket" glass. Syns det er en bra beskrivelse jeg. man kan jo få sideblinkere i chrome også... På glasset til tåkelysene står det "depo 444 2001" og øverst i venstre hjørne "02 B (e4) 191C8" Jeg fikk de i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå