Singda Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Kjørte igår og merka plutselig at den sluttet å tenne et lite øyeblikk, Tenkte at det hvar det samme problemet som sist før jeg skifta plugger,(for 3 dager siden) Kjøpte meg noen bcp7es plugger som funka perfekt når jeg monterte de, men etter kansje 10 mil så skjer det igjen, jeg stoppa plutselig, motoren begynte å fjuske skikkelig å kunne ikke kjøre, Bilen stoppa å jeg prøve å starte den ijen men da begynner den å fjuske sånn ijen etter ca 3 sec på normal tomgang, fjusker så gæli at den stopper, Men etter over 1 time med venting og flere forsøk med å starte og noen runder i motorommet så starta jeg den ijen, den fjuska i starten men så ruste jeg den opp på en 3500rpm å da plutselig gikk den reint igjen Etter det gikk den som en klokke å ikke noe antydning til fjusking eller noe, Va kan det være egentlig? var jo egentlig helt overbevist om at det var pluggene når det skjedde første gangen, så skjedde det 3 dager etterpå, kan vell ikke ha tatt pluggene igjen?? Tenker kansje det kan være noe dårlig kontakt på noen av pluggene eller noe? noe forslag? takker for svar
Singda Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 kondens? pleier bilen å oppføre seg slik da? kan jo være en mulighet det
tonyku Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 2 av coilene mine var litt løst. du kan jo sjekke d
Singda Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 2 av coilene mine var litt løst. du kan jo sjekke d hehe janei det er nokk ikke det, men begynner å få trua på at det kan være kondens som nevnt ja, skal fyke på biltema entur etterpå tenker jeg å finne kondensfjerner, noe tips til hvilken type kondensfjerner som er best?
stiann Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 kondensfjerner har det på bensin stasjon. er motstander av biltema jeg. er så utrolig mye søppel der
Singda Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 kondensfjerner har det på bensin stasjon. er motstander av biltema jeg. er så utrolig mye søppel der hehe okey,synes biltema er helt ok egentlig, de har kansje ikke de beste produktene nei. får ta meg entur å se på et par bensinstasjoner.
stiann Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 har hatt motor havari pga oljen dems og bensinslanger som har morknet opp på et par måneder, batteriene har feil dimensjoner, lyspærer med bøyde reflektorer, inpringnering som ikke holder mål +++++ virker som om de kjøper opp feilproduserte varer og selger dette ut igjen. er jo noe bra sikkert, men bør passe på litt hva man kjøper. uansett ingen biltema produkter skal i nærheten av min bil. dette er da min erfaring med biltema
325ixturbo Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 kjører du med m3 dysene enda? har du rett gap på pluggene? tror du finner svaret ditt der
Singda Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 kjører du med m3 dysene enda? har du rett gap på pluggene? tror du finner svaret ditt der veit ikke om det er m3 dyser jeg men har værtfall 2 stk 380 dyser før spjeldet, og om jeg har riktig gap det veit jeg ikke=P Va er riktig gap da? satt bare pluggene rett nedi uten å gjøre noe med de, (ngk bcp7es)
325ixturbo Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Kjørte igår og merka plutselig at den sluttet å tenne et lite øyeblikk, Tenkte at det hvar det samme problemet som sist før jeg skifta plugger,(for 3 dager siden) Kjøpte meg noen bcp7es plugger som funka perfekt når jeg monterte de, men etter kansje 10 mil så skjer det igjen, jeg stoppa plutselig, motoren begynte å fjuske skikkelig å kunne ikke kjøre, Bilen stoppa å jeg prøve å starte den ijen men da begynner den å fjuske sånn ijen etter ca 3 sec på normal tomgang, fjusker så gæli at den stopper, Men etter over 1 time med venting og flere forsøk med å starte og noen runder i motorommet så starta jeg den ijen, den fjuska i starten men så ruste jeg den opp på en 3500rpm å da plutselig gikk den reint igjen Etter det gikk den som en klokke å ikke noe antydning til fjusking eller noe, Va kan det være egentlig? var jo egentlig helt overbevist om at det var pluggene når det skjedde første gangen, så skjedde det 3 dager etterpå, kan vell ikke ha tatt pluggene igjen?? Tenker kansje det kan være noe dårlig kontakt på noen av pluggene eller noe? noe forslag? takker for svar er pluggene sotete, er porselenet i midten av pluggen vit/brun eller sort? di ekstra dysene når kobles di inn?
Singda Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Kjørte igår og merka plutselig at den sluttet å tenne et lite øyeblikk, Tenkte at det hvar det samme problemet som sist før jeg skifta plugger,(for 3 dager siden) Kjøpte meg noen bcp7es plugger som funka perfekt når jeg monterte de, men etter kansje 10 mil så skjer det igjen, jeg stoppa plutselig, motoren begynte å fjuske skikkelig å kunne ikke kjøre, Bilen stoppa å jeg prøve å starte den ijen men da begynner den å fjuske sånn ijen etter ca 3 sec på normal tomgang, fjusker så gæli at den stopper, Men etter over 1 time med venting og flere forsøk med å starte og noen runder i motorommet så starta jeg den ijen, den fjuska i starten men så ruste jeg den opp på en 3500rpm å da plutselig gikk den reint igjen Etter det gikk den som en klokke å ikke noe antydning til fjusking eller noe, Va kan det være egentlig? var jo egentlig helt overbevist om at det var pluggene når det skjedde første gangen, så skjedde det 3 dager etterpå, kan vell ikke ha tatt pluggene igjen?? Tenker kansje det kan være noe dårlig kontakt på noen av pluggene eller noe? noe forslag? takker for svar er pluggene sotete, er porselenet i midten av pluggen vit/brun eller sort? di ekstra dysene når kobles di inn? det med pluggene skal jeg sjekke etterpå nå, sprutet slår inn på ca 2500 rpm eller 0-3 bar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå