Cumberdale Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Har hatt litt problemer med venstre kjørelys bak.. Det lekker vann inn, så glasset på pæren har sprukket og blitt noe rust siden forige eier hadde kjørt et stykke med vann i. Skal nå kjøpe meg nye baklykter, og lurer på om det er med sokkel for pærene? Noen tips om hvor jeg kan finne noen tøffe til en billig pris her i norge for kjapp levering taes imot med takk
alekspp Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 har oginale baklykter til deg... strøken, og tett
Cumberdale Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 har oginale baklykter til deg... strøken, og tett Ellers takk, er egentlig på utkikk etter noen med mørke blinkers
tonyku Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 http://www.motortechnik.no http://www.gsbildeler.no/ Ville godt for: Eller: Anbefales ikke å kjøpe LED-Baklykter. Da ser Bimmern ut som en Volvo bakfra, men smak å behag.
tonyku Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Alternativ nr.2 helt klart! Det er penest Hehe. Går for dem jeg å Bor ikke du på Råholt? Broren til Lars Atle?
tonyku Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Syntes det var no kjent med E30 + huse i bakrunden :)' du får hilse Lars da
Cumberdale Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Eller: slike jeg mente. luspærehus og plugg er med ?
tonyku Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Alt fulgte med da mine kom. Men bestill Blinklys pærer i tillegg... Dem som er Sølvfarget
Cumberdale Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Alt fulgte med da mine kom. Men bestill Blinklys pærer i tillegg... Dem som er Sølvfarget usj, finner ikke der jeg kan redigere ordren min. Får bli med neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå