Arne. Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei! må bytte motor i min 93 mod 520i (enkel vanos). Har en delebil stående, som har motor uten vanos.. Lurte derfor på om det vil gå bra å sette den motoren uten vanos, med ledningsnett og hjerne ned i bilen min.. Er det noe annet som er ulikt? slanger/koblinger? Skulle selvsagt hatt en motor med enkel vanos å skiftet ut med, men tenkte å få det til billigst mulig... Takker på forhånd for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg vet hvor du kan få taki. en slik motor. til en bra pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 hjernen er nok anneledes jeg mener og huske at uten vanos er bosch.og med vanos er simens men se på hjernen på nr der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne. Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 takk for det.. noen som vet mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 bytte ecu og leddignsnett er jo en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Men siden du allerede "vurderer" å sette i en motor uten vanos å endre ledningsnettet, hvorfor ikke finne en M50B25 motor å sette i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå