Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har høydejustering av nærlysene på min E30 Touring, men lurer på om systemet er tomt for væske. Noen som vet hva slags væske det er snakk om i dette systemet på E30? Hvordan er det evt. mulig å etterfylle?

Legger ved et bilde:

Skrevet

Går vell ikke stort med væske der? Demonterte akkurat systemet på min Touring og kan ikke si at det var noe væske der.. Hehe, men var vell feil med mitt og :) (veit ikke om det fungerte eller ei, men trodde dette fungerte på luft) Må jo legge til at det er ett system som er veldig problematisk på E30, i den forstand at det aldri fungerer. Du kan få alle delen jeg demonterte fra min om du finner ut om det er komponenter det er snakk om.. Bare å betale frakt :)

Skrevet

Har etter en del tips undersøkt litt på et tysk forum, og der fant jeg ut at systemet antageligvis skal være fylt med frostvæske (glykol). Dersom dette stemmer kan jo mangel på væske være årsaken til at systemet ikke fungerer som det skal. Jeg skal prøve å etterfylle og lufte hele systemet for å se om det gjør utslag. Dersom ikke, kan jo noen komponenter naturligvis være ødelagte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...