weheeE34 Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 hei som sagt, har lyst på 16" felger til vinter dekka mine, så er hovedsaklik kun felger jeg er ute etter... vil ikke ha alt for mye skader (kantkjøring) på de, aller helst orginale eller kopier av de orginale eller noe som ikke stikker seg alt for mye ut. er også på utkikk etter 18-19" BBS CH,, eller kopi felger av hartge classic er for tiden på sjøen, så kontakt må foregå på pm inntill videre
weheeE34 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 til en 320i, facelift e-46... tror det må være ET 20-35 på de??? noen som vet dette helt sikkert?
opt Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Har BBS CH i 18". http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70869&highlight=
weheeE34 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 hvem har gjort rette jobben på de da? kontakt informasjon til de? ser ikke akkuratt ut som det er et proffesjonelt firma som har gjort den jobben, de bruker som regel å "shine" oppigjen felgene når de er ferdig... Blir derfor litt nærvøs av slikt, er det mulig å prøvekjøre? har du noen gamle slitte dekk slik at det er mulig å få testa alle 4 felgene ilag på veien? men det er denne typen jeg hovedsaklig er ute etter ja...
opt Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Det er gjort profesjonelt ja, i Oslo, Sunnaas Hjulservice. Jeg hadde planer om å lakkere de, derfor sa jeg at det ikke var så nøye med finishen. Har kun 2 dekk dessverre.
foo Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Selger mine 16" for 2000,-. Er 225/50-16 sommerdekk på de nå, og felgene er i god stand. De står i Ålesund. Jeg har de på en 323i 98-mod så de bør vel passe på din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå