Ullsokk Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Simons effektanlegg fra katalysator og ut selges. Er forskjellig mellomrør på 316/318 og 320, men har begge to. Er 2x80mm stusser i krom noe som gir et pent utseende. Passer rett på alt av originale fester. Gir en veldig pen lyd i mine ører, og får fram sekserlyden godt Legger ved to linker til simons sin hjemmeside, og et bilde av potta montert på bilen min. På bilde av min er den noe skeiv, og det er pga det ene festet mitt på bilen som er ødelagt. Gi bud! 320/323i 316/318i
Ullsokk Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Kunne vel egentlig tatt med det ja, men selger det fordi det ikke blir brukt. Holder på å bygge, så kommer til å sveise ny eksos selv!
marararius Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Har denne selv, og er kjempe fornøyd med lyden. Ikke for voldsom, men får fint frem sekserlyden Skikkelig lyd, ikke noe bråkete japsegreier Bare å kjøpe!
bjaa Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Pris skal du ha for detta da Håvard? Får kanskje ta en titt på det en dag, er drittlei den bråkete eksosen min kan du si!
Mr_///M Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 har denne jeg og. er meget fornøyd. mener det er en bmw entusiast potte jeg
kazynor Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 dette her var ikke dårlige sakene nei..slenger meg med på budrunden...pris tenker du på?
Ullsokk Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Hadde tenkt meg 1500,- for det. Har svart på pm til de som har sendt, og beklager for sent svar her. Kan ta noen bilder av det, må bare få vaska krommen ordentlig. Er noe dritt som sitter igjen som jeg ikke fikk av med høytrykk.
stian89 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 passer dette til 318is e36 og? isåffal er eg intressert!
marararius Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Hadde tenkt meg 1500,- for det. Har svart på pm til de som har sendt, og beklager for sent svar her. Kan ta noen bilder av det, må bare få vaska krommen ordentlig. Er noe dritt som sitter igjen som jeg ikke fikk av med høytrykk. Autosol
Ullsokk Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 kazynor og Ralph har bydd 1500. Skal få ordnet bilder imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå