Gå til innhold

Simons effektanlegg til e36 316/318/320i, fra kat og ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simons effektanlegg fra katalysator og ut selges. Er forskjellig mellomrør på 316/318 og 320, men har begge to.

Er 2x80mm stusser i krom noe som gir et pent utseende. Passer rett på alt av originale fester. Gir en veldig pen lyd i mine ører, og får fram sekserlyden godt :)

Legger ved to linker til simons sin hjemmeside, og et bilde av potta montert på bilen min. På bilde av min er den noe skeiv, og det er pga det ene festet mitt på bilen som er ødelagt.

Gi bud!

320/323i

316/318i

230820070811.jpg

Skrevet

Kunne vel egentlig tatt med det ja, men selger det fordi det ikke blir brukt. Holder på å bygge, så kommer til å sveise ny eksos selv!

Skrevet

Hadde tenkt meg 1500,- for det. Har svart på pm til de som har sendt, og beklager for sent svar her. Kan ta noen bilder av det, må bare få vaska krommen ordentlig. Er noe dritt som sitter igjen som jeg ikke fikk av med høytrykk.

Skrevet
Hadde tenkt meg 1500,- for det. Har svart på pm til de som har sendt, og beklager for sent svar her. Kan ta noen bilder av det, må bare få vaska krommen ordentlig. Er noe dritt som sitter igjen som jeg ikke fikk av med høytrykk.

Autosol :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...