Ullsokk Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 passer dette til 318is e36 og? isåffal er eg intressert! Ettersom jeg klarte å se på simons sin side, så har is en annen eksos, og det gjaldt både midtre rør og bakre potte.
Ullsokk Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Hadde tenkt meg 1500,- for det. Har svart på pm til de som har sendt, og beklager for sent svar her. Kan ta noen bilder av det, må bare få vaska krommen ordentlig. Er noe dritt som sitter igjen som jeg ikke fikk av med høytrykk. Autosol Jepp, drar med en tube fra jobben imorra og gnukker litt før det blir noen bilder.
Ralph Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 1600,- Henter det selv så slipper du styre med frakt =)
Ullsokk Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Da har Ralph høyeste bud. Drar til verkstedet nå etter jobb og får tatt noen bilder
Ullsokk Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Hehe, da ser det ut som kazynor har høyeste bud. Rakk ikke legge ut bilder igår, men her kommer de Selve potta er skitten, men det er lett å få av.
Brekke Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 for meg så ser det ut som Ralph leder allentid han henter den selv, frakta må vell komme på mer enn 50? bare for å si i fra
Ullsokk Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Kazynor skulle hente det evt sa han. Så da leder han sålangt.
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hvem kjøpte den? må spore han ned og knabbe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå