BMW89 Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 hvor er det best og kjøpe e30 deler ? ner drammen ? eller er det biligere på nette vis vilke sider er bare snakk om noen lager ?
Mr.Silver Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 www.schmiedmann.no www.gsbildeler.no Her har du iallefall to adresser. denne må også sjekkes ut forresten : www.koed.dk
BMW89 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 noen som vet om gsbildeler bestiller delene som de ikke har på lager hvis jeg bestiller de ?
Stramvaier Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 jeg hadde brukt koed hadde jeg vært deg. jeg handler kunn på koed. der får man ordentlig service og skikkelig hjelp. kjapp levering og god service og lave priser mer kan man vel ikke ønske seg
HegeK Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Koed.dk er det beste alternativet, GS duger a, men skal du bestille mye så er det Koed lønner seg
BMW89 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 okei høres bra ut men er ikke koed i danmark ?
HegeK Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 jo, så husk at moms kommer i tilegg! frakt får du oppgitt ved bestilling.
BMW89 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 okei hvor mye burde man regne i frakt får noen små ting
Rabies Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Frakten fra koed ligger vel stort sett alltid på rundt 300kr. Hvis jeg ikke husker feil.
JAL_535i Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Enig med HegeK, bruker koed til større bestillinger, da er det mest å spare. Men har kun gode erfaringer med GS, god service, greier priser.
HegeK Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 frakten varierer, men når du går til handelkurven står frakten ferdig utregnet, så den bør du ikke tenk på og regne selv på noen måte. Du skal kun tenke på moms som kommer i tilegg Har kun positive erfaringer med GS jeg og som JAL_535i, men ville nå gått for Koed. NB; Noen priser fra GS er latterlige, karosseri skruer , 8mm om jeg ikke husker feil som blir brukt til forskjermer/frontplate osv. på E30, disse var priset til 8,75 pr stk, BMW tok 2.75 pr stk. I tilegg slapp du jo frakt kostnader. Så det er jo lurt og bruke telefonen litt og høre rundt. (prisene tok jeg bare fra minnet i huet, så nøyaktigheten er så som så, men stor prisforskjell)
BMW89 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 okei tusen takk, men finner ikke lager til fram hjulene på koed ? noen som kunne hjulpet meg litt 86 mod ix
Stramvaier Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 send en mail til geir ove eller fredrik på koed og si hva du skal ha så hjelper de deg med å finne det du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå