BMWPower Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Da har jeg fått meg en ny bil, igjen. Skulle egentlig fikse opp M5`n min, men byttet istedet bil med "Martsimo" her på forumet. Det var en del ting som måtte fikses på denne også, men ikke så mye som på M5`n. Har byttet/fikset: -Åpne/stenge ventil pluss sirkulasjonspumpe på varmeapparatet. Da det ikke kom varm luft i coupen på tomgang. Samtidig skiftet jeg ut en del vannslager på sirkulasjonssystemet, da det var litt vannlekkasje. Var litt jobb med dette da det er trangt rundt V8`ere. Men deiligt med varme igjen Uten vannlekasjer. -Byttet lenkearms foringer begge sider fremme. Bilen ristet litt rundt 80-90 og nedbremsing. Nå er den helt uten vibrasjoner. -Div pærer i instrumentdashbord er byttet ut. -Dørstopper høyre bakdør er skiftet. -Ny nøkkel er kodet om og tatt i bruk. -Tlf og sigarettenner ef fikset -Høyre framdør er fikset, åpne/lukke mekanisme. -Kjøpt nye 17" vinterdekk. Ellers div. småting rundt om, som klips på dørtrekk osv.. Videre planer er: -Nye sommer felger. Rial Daytona Race, 10,5 & 9 x 20" (Kjøpt) -50/35mm senkesett (Kjøpt og montert) -M-Tech matter (Kjøpt og motert) -Nye frontlykter, org eller oneblock angeleyes (må bestilles) -Front lippe, ACS eller Hartge (Må bestilles) -Lys sotefilm på alle ruter (Når det blir litt mer + grader) -Nytt KN filter (Kjøpt og montert) -Nye carbon BMW emblem (Må bestilles) -Xenon kitt (Må bestilles) -Xenon pærer (Pærer med xenongas) i grøftelys (kjøpt) Ja, var det jeg kommer på i farten. Her er noen bilder av hvordan bilen såg ut når jeg kjøpte den. Her er felgene, gleder meg til våren og få dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 tøft! Men den bakrutesenkeren hadde jeg ville sjekka om den flyter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 tøft! Men den bakrutesenkeren hadde jeg ville sjekka om den flyter! Hehe.. Er så delte meninger med den, men tror jeg beholder den. Tror også den flytter ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Nydelig bil med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Ååå, den va fine. Lika godt dei ferjene der. Og bakrutesenkaren synes eg du ska beholda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Nice Hørres ut se ein bra plan du har der, komme te å bli skamrå me 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Nice Hørres ut se ein bra plan du har der, komme te å bli skamrå me 20" Håpa det, må bara få tak i noen dekk t de. Har fått tilbud på Vredestein, men e ikkje så veldig begeistra for dei. Sei ifra hvis du ska selga org. lyktene dine då Ååå, den va fine. Lika godt dei ferjene der. Og bakrutesenkaren synes eg du ska beholda. Thanks.. Ja det e litt av noen ferjer, såfall på snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Pen bil dette ja Hvor sitter denne sirkulasjonpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Gratulerer! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Pen bil dette ja Hvor sitter denne sirkulasjonpumpa? Sitter bak motoren, ved torpedoveggen. Se link. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/59836/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Gratulerer! Pen bil Takk takk.. Men savner 320DT E46 min Den var lik din, samme farge med M pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Da fikk jeg prøvt på felgene mine idag. Det gikk veldig bra. Trenger ikke og valse eller noe spacere, de passa rett på. Men ser jo at jeg trenger og senke den enda mer Og vil prøve med noe spacere fremme, for å få felgene litt lenger ut. Den er nå senket 50mm fremme og 25mm bak. Må vel senke 70mm fremme og 40mm bak, så skal det vel begynne ligge noen. Gleder meg uansett til det blir vår og jeg kan montere dem på for sommeren Får frontlippen neste uke også, veldig spennt på hvordan den blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Se der ja! Det ble lekkert med rial felgene Mer senk hadde helt klart gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 detta blei helt rått! blei tøft med de nye felgene! og jeg syns også du bør beholde den bakrutesenkeren. gleder meg til du får fullføt planene dine.. spesielt toningen av rutene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hva slags dekkdimensjon endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå