Gå til innhold

solgt


Bimma ///
 Share

Anbefalte innlegg

bilen ser bra ut den! :) ! men det er mye jobb å få godkjent med 2,5. du må dokumentere hver eneste del som kommer fra en NYERE eller samme modell 325. det gjelder og kat. siden bilen er en 88mod. viss den i tilleg må lakkest etter rustfixing så blir dette dyrt til slutt, ser forøvrig ut til att der er fargeforskjell på dører/framskjermer. da lukter det hellakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kem har sagt att du må godkjenne bilen da ??? Billig forsikring ... Vist du ikkje er interisert i bilen trenger du ikkje rakke ned på den heller , Du har ikkj sett den engang ,, Klarer en og fikse litt selv er dette et bra utgangspunkt , Og det trenger ikkj bli dyrt ,, Så klapp igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kem har sagt att du må godkjenne bilen da ??? Billig forsikring ... Vist du ikkje er interisert i bilen trenger du ikkje rakke ned på den heller , Du har ikkj sett den engang ,, Klarer en og fikse litt selv er dette et bra utgangspunkt , Og det trenger ikkj bli dyrt ,, Så klapp igjen....

såså! vet utmerket godt kostnader med ombygging. å en ikke godkjent ombygging er mindre verdt enn utgangspunktet i mine øyne. Å ja! jeg har selv solgt en ganske grei 84 mod. E28 med en totalrenovert m102. for 30 000,- tja.. tapte vel ca 30 000,- å da var hvertfall utgangspunkte samme motor. men likevel ikke godkjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er på INGEN måtte verdt 38 000,-

det er galskap å betale så mye for denne.....er selv litt på utkikk etter e30 nå...men hadde på ingen måtte gitt mer enn 15 000,- for denne. Hadde vel kviet meg litt for i det helle gitt det for den.

legg heller på 5 lapper og du får en rimlig strøken e36 318is...

Hva oppnår du med dette??? Selger bestemmer prisen UANSETT hva den er. I verstefall ender det jo bare opp med at han ikke får solgt den! Og tror neppe en som er ute etter å bruke en del penger på en E30 velger en kiip E36 318is istedenfor pga at de er i samme prisklasse. Jeg hadde ikke kjøpt meg en fin E46 til 250000 om jeg hadde hatt de pengene klar til å bruke på en E36 M3. :)

BEKLAGER OT! Lykke til med salget.

Feil farge, feil landsdel og ja feil bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva oppnår du med dette??? Selger bestemmer prisen UANSETT hva den er. I verstefall ender det jo bare opp med at han ikke får solgt den! Og tror neppe en som er ute etter å bruke en del penger på en E30 velger en kiip E36 318is istedenfor pga at de er i samme prisklasse. Jeg hadde ikke kjøpt meg en fin E46 til 250000 om jeg hadde hatt de pengene klar til å bruke på en E36 M3. :)

BEKLAGER OT! Lykke til med salget.

Takker for det mest positive i hele tråden /// Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...