AlXz Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Noen som har noen anbefalinger ang. anlegg til E36..? Vil ha ordentlig lyd (dyp bass) som folk hører når jeg kjører forbi, osv.. Hva bør jeg ha av elementer, kasse, forsterker..?? Vil selvfølgelig også ha god lyd inni bilen.., men fint om det høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 budsjett`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 budsjett`? Tja.., ikke alt for mye Greit med brukt anlegg egnetlig.., 2-3-4k kanskje ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hehe.. Akkurat det samme budsjettet som jeg hadde når jeg kjøpte for 2 uker siden. Men det ble faktisk 6800 Da kjøpte jeg ny spiller, frontsett, bakhøytalere, forsterker og basskasse! er MEGET fornøyd!! Høres greit på utsiden, rister litt i bilen på utsiden også hehe.. Men er vel lyden inni som er mest viktig..? Er god og dyp bass på innsiden! Dette er viktig iom. at jeg hører mest på House, Dance, Techno, Trance, Rap, Hiphop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Har noe til salgs jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ght=anlegg Ta kontakt om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det jeg er ute etter er nok mest basskasse og forsterker.. Kan trenge frontsett/bakhøytalere med litt effekt også Men til spiller tenkte jeg å sette i en pc + kjøpe en toutch screen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå