heltn Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Hei!. Mitt navn er Kristian, og har kjøpt en Bmw 320i e30 som eg har mine planer med. Tidligere har eg hatt Opel Ascona C Sprint og en Ford siræva. Fortiden har eg bmw prosjekt som dere kan følge med på her, og eg skal oppdatere med bilder så ofte eg kan. Har andre hobbyer som Fotball, og kvinnfolket mitt:) Planer: *Ta rust (ferdig) *m3 spoiler (ferdig) *Lakkere *Plane topp (ferdig) *Porte Topp (ferdig) *M-tech logoer (ferdig) *Decal trimming.(ferdig) *Gule Lykter (Ferdig) *2 1/2" eksos hele veien Info om bilen: Bmw 320i e30 3dørs. 2.0 Liters motor på ???hk Apex 40-40mm fjører og dempere m3 interiør m3 spoiler 16" felger (8.5") Gule lykter e36 m3 bakfanger Og mm mer eg ikkje kommer på Jobber med utsende og motor nå. Til vinteren blir det 325 motor og bygge turbo, bytte bakstilling, litt diverse. Slutten av sommeren 2008 blir det lakkering. usikker hvilken farge. Takk til dere som skriver kommentarer, spørsmål eller forslag. mvh Kristian T
-Shark- Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Noen bilder hadde gjort seg! ? Kan bli bra dette. Gjør det skikkelig da, spesielt rusta..
heltn Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Skal prøve igjen i morgen! Nette er på villspor:( Kristian
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Litt bilder av bilen før på begynnelse av prosjekte:
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Jeg har puttla med bremse lys, og kjøre lys, og tatt rust i hjul bue v/framme & v/bak og bakasjelokk, så nå er all rust på bilen tatt! Før ned pussing: Trang liten arbeidsplass, men funker : Etter litt pussin ble det slik: Arbeids plassen igjen: Da var tectylen på:
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Takk for det:) Ja det er m3 fanger fra e36 (tror jeg )
Skimmy Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 stilig bil, va tøffe felger, likte rompa på den veldig godt! men tectyl på skjerman? hva skal det være godt for? må vell bort når du lakker uansett..
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Skimmy Skrevet: 27.01.2008 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- stilig bil, va tøffe felger, likte rompa på den veldig godt! men tectyl på skjerman? hva skal det være godt for? må vell bort når du lakker uansett.. Det var det jeg hadde da vi skulle prøve den en tur, og er litt fuktighet i garasjen. men den tar jeg av når det blir lakkering! Bra du likte den! destroyy Skrevet: 27.01.2008 Tittel: Jondalen ovenfor Kongsberg du kommer fra? Nei, Jondal i hardanger jeg kommer fra!
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Hei! Idag blir det update uten bilder. Tok og tilpassa høytalere i hatte hylla, ikkje noe og ta bilder av. hehe I morgen venter jeg m3 spoileren, da blir det prøve montering og støping av flipp! Håper dere vil følge med og skrive kommentarer:) Kristian T
Vegar br. Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Jævli fint utgangspunkt! Stå på, og gjør alt skikkelig blir fet denne vett, vurdert m3 skjermer?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Ikke ha m3 skjermer, det skal jeg ha.. Hehe, gøy at dere begynner å skru så tidlig! Bra utgangspunkt, stå på!
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Vegar br. Skrevet: 27.01.2008 Tittel: Jævli fint utgangspunkt! Stå på, og gjør alt skikkelig blir fet denne vett, vurdert m3 skjermer? m3 skjermer har jeg ikkje tenkt på. det blir nok ikkje det med det første, desverre! Men skal gjøre det jeg kan for og få den fin! Takk for kommentar!
heltn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Spiritus Sancti InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: Ikke ha m3 skjermer, det skal jeg ha.. Hehe, gøy at dere begynner å skru så tidlig! Bra utgangspunkt, stå på! Hehe! ingen fare (enda hvertfall) Er ung og dum, derfor bruker jeg penger på dette, veldig interisert i det så, er morro:) Håper du følger med videre! Kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå