heltn Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 denne fargen blir snart blanda og sprøytet på i motorrom og bil
Buddy Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 laker bilen i svart fargen til dei nye ford mondeo bur i øystese eg so glede meg litt til bilen kjem på kaien i grove då skal da studerast
heltn Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 har ikkje sett den endo eg. Men ja, mørk farge hadde blitt fint! Øystese? ikkje langt då nei=)
heltn Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 hehe, likte den jækla godt jeg men tenkte jeg skulle ha den enda mer mørk jeg da
|Ole| Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hehe, heilt iorden Eg har ombestemt meg, trur eg beholde den fargen eg har
heltn Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 nei, har nok ikkje det, kofø trudde du det? sparer penger til motor først og fremst!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Skulle ikke du kjøpe motorn til Leif Harald da?
Buddy Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 denne fargen blir snart blanda og sprøytet på i motorrom og bil
heltn Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Liten update. Kjøpte meg dtm speil, men festebraketten og speile blei det et lite mellom rom. så jeg sparkla mellomrommet. Så tok jeg og opna turboen blåste alt reint, skal jo snart brukes håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå