Sweet_Protec Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Høres fornuftig ut var slik jeg hadde ment og gjøre det også men ville høre litt, spør heller en gang for mye... hehe tror jeg skal prøve meg på noe svart matt opplegg hehe Blokka mi vil jeg tro jeg beholde bare rengjøre og kanskje gjøre den fin. ser ikkenoe poeng i å lakkere den. med mindre noen overbevoser meg da hehe
heltn Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Først vil jeg takke dere som følger med:) Sweet_Protec InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: Tyyyyft dette du holder på med Smile jeg har et spm til deg Smile Jeg driver å bygger meg en TB MOtor, og skal freshe den opp litt FØR jeg putter den i bil Smile Så jeg skal lakkere top dekselet og innsuget precis som du har gjort Smile Hvordan gjorde du det? ooog åssen lakk? Det blir vel litt varmt til disse delene? spes innsuget.. Smile Kult prosjekt Smile Håper å se deg på veien da den tid kommer:) gratulerer med 17års dagen Smile Jeg brukte Svart blank lakk til dette. først tok jeg og renset delene, med noe sterk, f.eks white sprit. dermed 2 lag med lakk, (spray). Og Insuge blir ikkje så varmt at lakken begynner og sprekke, flekker seg av, ikkje topp deksel heller, går med vanlig lakk. har noen bilder jeg skal legge ut snart. skal opp i garasjen nu! Takk igjen til dere som følger med! KRistian T
heltn Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Ikke vet jeg hvordan han gjorde det med lakkering i seg selv, siden BMW og de stripene er fortsatt blanke. Hvordan gjorde du dette? Jeg har maskert jeg, for og få det ekstra fint. Men går sikkert og pusse di ned og, men risikerer og komme borti den andre lakken dag:)
heltn Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Idag har jeg tatt rust i kanal, fant en del der:( + av med begge skjermene framme og lakkert litt og malt på rust killer;) Meg i aksjon : Var litt og fjerne, noen små hull og! : Kommer seg: Litt feste hull det var bobler i.: Idag har jeg tatt rust i kanal, fant en del der:( + av med begge skjermene framme og lakkert litt og malt på rust killer;) Meg i aksjon : Var litt og fjerne, noen små hull og! : Da var det til og male: Bilen Litt naken stakkar: Litt mer av lakkering: Litt mørke bilder pga lite batteri:( Kristian T
heltn Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Fått tilbud på krystall svarte e30 cabriolet bak lamper. passer di til min?
heltn Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Aktivitet på 0:( Ingen som kan plane en bmw e30i topp? Skolen kunne ikkje, vet ikkje om fler firma som kan jeg. Evt noen som har en topp til grei pris? gjerne porta og kvass kam! MVH: Kristian T
Spiritus Sancti Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Jeg har en m20b20 topp, vet ikke åssen stand den er i, betaler du frakt og 65 kr (nok til en kebab) så får du den:P Hehe
Skimmy Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 såg veldig ruat ut toppdekslet, skulle fått det helt blankt. jeg pussa dekslet med pussepapir først. og er ikke fordel å maskere, heller lakkere alt, så ta en pussemaskin å pusse bort lakken når den er tørket,
heltn Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Jeg har gjort det:) Har bare ikkje lagt ut bilder etterpå siden lite aktivitet her Skal prøve i morgen:)
heltn Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 16.03.2008 Tok av hele eksos anlegget idag. så kom det et fyr bort og sa han kunne plane toppen på frank moen. takk! Evt porte den om jeg ville, gratis:) Men lurte på, ka og kordan det lønner seg og porte, mer luft vet eg og. men ikkje hvordan osv en gjør det? noen som har peil som kan hjelpe? Kristian T
heltn Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Nye Hella lykter (Gult glass) Gleder meg til og montere:)
Spiritus Sancti Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Elsker de gule lyktene! Hvor kjøpte du de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå