E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 haha, jeg ringte på lykter i dag, SVNIEDYRT ASS
heltn Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Er ikkje billig, flaks for meg at eg fant noen billige
heltn Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Bestemt meg for front. Det blir: Fant en front til 300 som trenger litt sparkel og et strøk med lakk. Så bestiller jeg SPoiler sverd: Håper dette blir bra!
Sweet_Protec Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 gå på koed.dk da vel lykter til 1600kr og ja de er gule og godkjent
heltn Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 er dyrt det da? Eller du har vel penger du
Sweet_Protec Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 ettusensexkhundre er det dyrt for komplette gule lykter med tuv godkjenning? hvis det er dyrt, lurer jeg på hva dere definerer som billig da det gjelder front lykter?? standard lyktene koster jo mer jo har ikkno mer penger en en vanlig 18 åring... men synes da ikke at 1600 kr for frontlykter er galt da det koster 4000 og slik til andre biler! hmm..
Vegar br. Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 sikker på at du vil ha styling front da? prøv å finn m-tech styling i stede
heltn Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Rolig rolig, bare spøkte, hehe Vet ikkje om jeg vil, ehh, hadde vært tøfft med m-tech, finner ikkje noe til ok pris. *stuss*
Vegar br. Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Litt bilder av bilen før på begynnelse av prosjekte: Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke brukt noe penger på front i det hele tatt.. Drit tøff som den er
heltn Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 njoja. hadde tenkt meg noe annet. Dessuten må jeg kjøpe ny front, er rusa på sidene osv, så den ligger i asconan (klar til og kastes) Hehe! Update: Ga meg tidli pga vondt i hode, derfor lite gjort. Kun under og festa Bensin pumpe enda mer skikkelig. Så kjappt monterte lykter:) Snur bilen i morgen om jeg får tid for og feste på med grill osv! GLEDER MEG!! Felix, hunden ville være med bort en tur;) :
heltn Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Update!!! Snudde bilen idag, og satte på lyst, og grill og panser. Så på med lys og llyste:) Ble GANSKE tøfft:D men lang lys mangla et. park lys mangla et, tar bilder når det mørkner! så får dere hjelpe!
heltn Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Update!!! Snudde bilen idag, og satte på lyst, og grill og panser. Så på med lys og llyste:) Ble GANSKE tøfft:D men lang lys mangla et. park lys mangla et, tar bilder når det mørkner! så får dere hjelpe! Litt slanger jeg bytter i motorrom: På alle 4:) : så prøve titting av potte, ble tøfft!! : Ute for og snu! : På plass: Bare måtte, pappa fikk Snøscooter idag: Med Lys: Motor rom: Front med panser: Hissig synest eg, hehe: Det var det, kanskje ut senere om eg orker! Kristian T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå