Johnsen Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Ble stilig med gule lykter! Og den potta gjorde seg bak! Lakkerer du selv eller?
heltn Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Takk for det:) Lakkerer selv ja, bare midlertidi lock. Begynner og fjerne bulker og matter den ned i sommer engang og får den hel lakkert!
Johnsen Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Ja ok! Blir nok bra det! Skal du gå for hvit med tverrgående motorsportstriper? Det er en favoritt hos meg i allefall! Hvilken potte var det du kjøpte?
heltn Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Har ikkje bestemmt meg, hadde vært tøfft. blir tror det blir diamant svart eller sukker tøy lilla:) Potta er fra Torshov. 1300,-
heltn Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Bak lampe valg, ka meiner du? : Eller Takk for hjelp!
Sweet_Protec Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 jeg synes du skal ta de med rødt i jeg siden du etterhvert skal ha en diamantsvart eller mørkelilla bil.. var det ikke det? altså jeg stemmer for den nederste lampa Den fronten der har jeg ikke villeste anelse om hva er : P
heltn Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Diamantsvart eller mørke lilla blir det tror eg:) Har veldig lyst på di nederste jeg og, tror bilen blir altfor mørk med krystal svarte lykter. Synest den fronten var ganske stilig,. ble så nyskjerig:D
heltn Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Update. Lite gjort i uken. mangel på tid! men idag skiffta eg dekk:) ble en helt annen bil synest eg:)!
andybooy Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 ingen forslag ?hvilken front er dette ? ja den fronten dær var stili:o skulle likt å vist hvilken de var:p ble nysjerrig selv:p men, er de ikke kansje alpina fronten?
Eksos Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Bilen til henrik på bildet over her er syykt rå! V12 og full pakke under panseret på den Ser forøvrig at han har linselykter, og fører dette med en gang opp på "må ha" listen Har akkurat annskaffa meg original-gule grøftelys nemlig.. Fint prosjekt du har gående her, må vell legge ut litt om bilen min en dag også kanskje, selvom jeg bruker bilen mer enn jeg skrur..
Spiritus Sancti Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Det er vel alpina front det.. Samme som thorbis her på forumet.
thorbis Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 jeg har samme fronten som henrik jeg, den fronten som er på den orange e30n tilhører en svenske på ppf og er en alpina front til faclift bilene. ppf selger disse enda trur jeg. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 har di nettside ell? Takk for god hjelp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå