thorbis Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 oi sorry detta hadde jeg helt glømt. sakl sjekke det opp jg. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 den ligger til salgs på KOED. kikk på e30 og nye deler, deretter klikk deg inn på alpina så ligger den der. den heter 159/162. ligger til 1996 danske kroner. hvis du skal bruke denne fronten må du bygge om til facelift frontplate for og få den til og passe. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Huff. Lite gjort i det siste:( Har hatt så mye annet og gjøre. Venter på 2 stk strøkne fram skjermer, så leter eg etter front. Noen som har noe? takker på forhånd!
heltn Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Irriterer meg over at det er lite update osv folkens! Må bare beklage! Shhh Det er mangel på penger, så eg jobber no på fullt, så det blir deler og montere. Venter på v/framskjerm & H/framskjerm fra KGB Men virker bare som at han er userriøs!
heltn Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Stenplade, E30, 9/1987-> (Benzin) Frontstykke, nederst, E30, 9/87- Kofangerskal E30 for 9/87- Kofangerbande for H 9/87- Indv forkofanger E30 9/87- (ORIG.) Beslag, venstre Beslag, højre Kolisionsdænper, venstre, Kolisionsdænper, højre, Holder Holder Monteringssæt E30 9/87- Liten pakke jeg venter på,. bygger om til facelift front skal gjøre:)
heltn Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Da var jeg flyttet ut av garasjen:( finne meg ny plass. Akkurat kjøpt meg M20 amc 2000mod topp. Og venter på front og framskjermer, så skal jeg til og bygge 3" hele veien. Til vinteren igjen begynner jeg og pusse for og så lakkere BIlde av flyttingen: Litt deler som skal monteres igjen; Så begynte jeg og vaske deler. ser litt forskjell: Her er toppen ; Nå begynner jeg på fullt og skru igjen. Håper dere vil følge med videre.
heltn Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Gjort litt, pussa vekk tectyl, gjorde alt helt reint i innerskjermene. Mens jeg holdt på kom det en pakke, den innehold en facelift front, medinfinety leppe. Flotters, mangler kun front plate og skjermer nå Så skal jeg til akershus og hente turbo kit, dette blir nok montert til vinteren igjen, gleder meg:D Bilder: Så turbo Kit`e:
stingrs Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 steike na biln her he i trua på bli rå etterkvart! likte fronten din godt fordi!
heltn Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Update:D Etter lang tur heim, fekk eg med meg; Turbo Stor intercooler Slanger Slange klemmer AMC2000 Topp Grenrør 3"rør Pakkninger. Dyr tur ble det vill eg si, hehe!
heltn Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Bilder av bilen og turbo Porta AMC2000 Topp: Er virkelig fornøyd, Toppen blir montert uten turbo kit, begynner med det, f¨år det eu-ok også er turbo bilen klart til jeg blir 18
heltn Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Kjedli og skrive til seg selv her:( Bare og skrive, Ros&Ris, alltid kjekt og se og svare
Eksos Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Blir sikkert en pærle når den er ferdig denne! Kan ikke si jeg er overlykkelig over streameren i frontruta di men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå