heltn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Da var pakken(ene) kommet:D 2STORE pakker kom idag, som innehold godsaker: *Frontplate *2stk framskjermer *Sota blinkelamper *M emblem. Bilder av små tingene, montering fredag :
heltn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Da var pakken(ene) kommet:D 2STORE pakker kom idag, som innehold godsaker: *Frontplate *2stk framskjermer *Sota blinkelamper *M emblem. Bilder av små tingene, montering fredag :
leif harald Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Da var pakken(ene) kommet:D2STORE pakker kom idag, som innehold godsaker: *Frontplate *2stk framskjermer *Sota blinkelamper *M emblem. Bilder av små tingene, montering fredag : Råbra blinklys framme og sidene. Men frontblinklysene er lik form som de orginale? Må prøve mine orginale, i frontfangeren min å se om de passer, vis de gjør det må jeg også ha like dine
heltn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 facelift fangeren sine blinkers er det ja:) skal montere på fredag, med bilder så får du / dere se:) skjermer og alt bølir festa også da, gleder meg som en unge på julaften
heltn Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 lite update av meg, men er ikkje hjemme fortiden, og ikkje noe blir gjort, men fester nok fronten og skjermene til helgen. Gleder meg veldi:) Takk for at du følger med Leif Harald, alltid like kjekt og lese det du skriver:) Liker veldig godt prosjekte ditt følg med på prosjekte til Leif Harald: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=891444#891444
heltn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 beklager useriøst innlegg, Hansa har skylda Morgen og helger går til skruing, Front, skjermer osv blir montert. *gledeseg* BLIR update med bilder
leif harald Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Ser du skrur somregels i helger, går du på skole eller? *ser fram til update *
heltn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Ja, skrur mest i helgene:) Går nokk på skole, er fint det, kan ta med med og lage alt eg vil her så Update ikveld/morgen:D Bare få tilbake humøre mitt etter gårsdagen
leif harald Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Ja, skrur mest i helgene:)Går nokk på skole, er fint det, kan ta med med og lage alt eg vil her så Update ikveld/morgen:D Bare få tilbake humøre mitt etter gårsdagen okda, jeg også gjør det. går du TIP eller PIT eller? Fint å gå på skolen ja, vurderer og dreie ned stemplene mine litt på skolen Men kom deg him nåå få på blinklysa å skjermene
///christian Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Greit og ta med deler på skolen ja, går arbeidsmaskiner jeg, men kan ta med diverse ting og fikse her. Blir vel og plane toppen for og skifte komp.
Dirty Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Har sett igjennom tråden din nå. dette kan bli bra. bare stå på så blir det bra bil på deg når du er 18
leif harald Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Nå er både fredagskvel å lørdagsmåren gått, jeg vil a update
heltn Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Update 20 september Jeg går på piT:) Idag har jeg gjort mye, alt av front.og fram skjermer er på Ble stor fornøyd, så har jeg laga emg en tippen til boost controlen på insugshuse på turbo`n:) så på skolen har jeg sveiset WG rør, men den må jeg te opp igjen:( Ble ikkje plass der jeg plaserte den Bilder av dagens økt: Alt for idag, kjekt dere føølger med og skriver
Eksos Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Det var jo ikke lite bilder heller du la ut Fornøyd med andre ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå