heltn Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Sveiseblind også nå, deilig, sand på øynene.!
heltn Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 bra igjen idag:D Men da reiste jeg, tjohei alle sammen
Rotty Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Morro lese igjenom tråden din, stå på bli jæskli bra det her
heltn Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Kjøpt litt igår også gitt. Arbeidslampe Slangeklemmer klemme som skal feste downpipe på turbo:) Carbon plate Lakk osv:)
SondreLM Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Helt sykt at du faktisk er så ung som du er (15?) Forresten, jeg gikk på leirskole med damen din
leif harald Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Helt sykt at du faktisk er så ung som du er (15?)Forresten, jeg gikk på leirskole med damen din er du ikke 17 da? carbon plate?
freedrik Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Tror han er 17 Hvilken toppakning skal du ha? Er forseten mange som leser tråden din Bare ikke alle som skriver.. Tråden er jo vist 16706 ganger så noen har nokk vært innom å tjika
heltn Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Helt sykt at du faktisk er så ung som du er (15?)Forresten, jeg gikk på leirskole med damen din Er nok 17 gitt! Ja, ho snakka om deg, heh.
heltn Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Helt sykt at du faktisk er så ung som du er (15?)Forresten, jeg gikk på leirskole med damen din er du ikke 17 da? carbon plate? 17 ja, hehe! Kjøpte litt carbon som jeg skal ha inni bilen;)
heltn Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Tror han er 17 Hvilken toppakning skal du ha? Er forseten mange som leser tråden din Bare ikke alle som skriver.. Tråden er jo vist 16706 ganger så noen har nokk vært innom å tjika Har kjøpt meg en 32mm toppakning til 2.5toppen. Fra GSbildeler fikk jeg denna:) Ja, morsomt er det at folk følger med, da blir jeg ivrigere tilogjobbe også, takk til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå