joebear Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Rått prosjekt Kristian, gleda meg te å sjå bilen når an e ferdig! Då må eg få sitta på ein tur Joar Hellu Joar Takk for det:) Sitte på+ må vel prøve og vell, hehe Bra du liker det Ja, da frista vel egentlig litt med e30 bygg på meg og, men har jo kjøpt hus så økonomien strekke ikkje til
JonasD Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Lest gjennom hele tråden nå. Sykt prosjekt du har! Blir misunnelig på den motoren der asså! Lykke til videre!
heltn Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 bodlen. Ekkel type du er da. var veldi og det
heltn Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Rått prosjekt Kristian, gleda meg te å sjå bilen når an e ferdig! Då må eg få sitta på ein tur Joar Hellu Joar Takk for det:) Sitte på+ må vel prøve og vell, hehe Bra du liker det Ja, da frista vel egentlig litt med e30 bygg på meg og, men har jo kjøpt hus så økonomien strekke ikkje til Ja, tørr eg spørra om og bli invitert på opningen eller?
heltn Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Lest gjennom hele tråden nå. Sykt prosjekt du har! Blir misunnelig på den motoren der asså!Lykke til videre! Takk skal du ha Jonas Kjekt og høre at du liker det du leser og ser. Håper på motoren liker meg da Som "The julekalender" sier: Følg med i morgen
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Skal Spiritus Sancti stå med oss, så får panseret være igjenn Øy! KOmmer ikke på tale!!
JonasD Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Lest gjennom hele tråden nå. Sykt prosjekt du har! Blir misunnelig på den motoren der asså!Lykke til videre! Takk skal du ha Jonas Kjekt og høre at du liker det du leser og ser. Håper på motoren liker meg da Som "The julekalender" sier: Følg med i morgen Yes, I will gjør det
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Skal Spiritus Sancti stå med oss, så får panseret være igjenn Øy! KOmmer ikke på tale!! hehe Da får du stå me de andre gutta, neeida Regner med at Du Spiritus Sancti og Heltn skal prøv bilene på banen?
heltn Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Skal Spiritus Sancti stå med oss, så får panseret være igjenn Øy! KOmmer ikke på tale!! hehe Da får du stå me de andre gutta, neeida Regner med at Du Spiritus Sancti og Heltn skal prøv bilene på banen? Det er klart, må jo ut og se hvordan jeg klarer meg mot dere da sliter sikkert men Morro er det
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Skal Spiritus Sancti stå med oss, så får panseret være igjenn Øy! KOmmer ikke på tale!! hehe Da får du stå me de andre gutta, neeida Regner med at Du Spiritus Sancti og Heltn skal prøv bilene på banen? Det er klart, må jo ut og se hvordan jeg klarer meg mot dere da sliter sikkert men Morro er det sliter? skal ikke du ha turbo på min b25 da?
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jooa så kommer jeg med orginal m50b25 hehe
JonasD Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Bestemte du deg for baklykter eller? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå