heltn Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 opps, blei enn dobbel post, jaja, jo mer kan jeg misunne dere
joebear Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Rått prosjekt Kristian, gleda meg te å sjå bilen når an e ferdig! Då må eg få sitta på ein tur Joar Hellu Joar Takk for det:) Sitte på+ må vel prøve og vell, hehe Bra du liker det Ja, da frista vel egentlig litt med e30 bygg på meg og, men har jo kjøpt hus så økonomien strekke ikkje til Ja, tørr eg spørra om og bli invitert på opningen eller? Åpning av ka?
heltn Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Hvor fikk du taki lyktene? har ikkje kjøpt nåke lys enda
heltn Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 jooa så kommer jeg med orginal m50b25 hehe Den kan jeg aldri tenke meg er orginal lenge
leif harald Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 jooa så kommer jeg med orginal m50b25 hehe Den kan jeg aldri tenke meg er orginal lenge Hehe, den forblir hvertfall orginal i sommer, filter, efektanlegg, chip, kammer osv må det jo gå an å få på til sommeren
leif harald Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 heh, tenkte eg det ikkje hehe, får c hva som skjer. det som blir førsteprioritert er og få den lakka og klar for kjøring. Alt annet kommer etterhvert
heltn Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Får tak i disse lyktene hen a? det er min hemmlighet Neida, www.ebay.de under navne Startec
joebear Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 hus soklart? hehe, kanskje da ja, blir ei stund til. Venter jo barn så
Lex-Talionis Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hmm.. ja, for dem som skjønner tysk så er det sikkert greit Fant dem, så får prøve å punche inn et bud
heltn Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Hmm.. ja, for dem som skjønner tysk så er det sikkert greit Fant dem, så får prøve å punche inn et bud Jeg pleier og kopiere, www.freetranslate.com
|Ole| Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 du har IKKE kjøpt 32mm pakning sant så sant, Toppakning M20 (+0,3mm) (Org) (2,05MM(+0,3)) den pkn der er vel bittelitt tjukkere? Var det som stod på GS, har ikkje tatt akkurat mål på den selv Har brukt samme pkn sjølv på min E30 m20 b25 turbo, holder som faen sjølv med 0,7 i ladetrykk over lengre tid. Til sammen har den holdt 5.5mnd. Uansett, liker prosjektet ditt og ser fram til å sjå den i aksjon på Gatebil treff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå