heltn Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Godsaker ankommet Nye spegler. Xenon-Lock pærer (bedre og finere lys)
TheHunk Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Leste nettopp gjennom heila prosjektet ditt, å må sei eg er imponert! Du gjere akkuratt det eg ville gjort hadde eg hatt ein E30 ståande ute i garasjen Takk for at du gidde å legga ut masse bilder, å info! M-tech 2 fronten og gule lykter blir bra:) Lykke te med alt, å stå på! Om ett par mnd står det nok ein E30 her og:) MVH Ole!
heltn Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Leste nettopp gjennom heila prosjektet ditt, å må sei eg er imponert!Du gjere akkuratt det eg ville gjort hadde eg hatt ein E30 ståande ute i garasjen Takk for at du gidde å legga ut masse bilder, å info! M-tech 2 fronten og gule lykter blir bra:) Lykke te med alt, å stå på! Om ett par mnd står det nok ein E30 her og:) MVH Ole! Kjekt og lese, takk for det Blir nok bra engang. hehe. regel nr 1,ha tiden med hjelp
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Har du ikke noen bilder over slik bilen står nå da? drit fin!
heltn Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Har du ikke noen bilder over slik bilen står nå da? drit fin! Skal opp til den i morgen, tilpasse IC osv. Så da kan jeg alltids knippse noen bilder
heltn Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Blåser faktisk så mykje at eg ikkje tør og gå opp
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Blåser faktisk så mykje at eg ikkje tør og gå opp Hehe, her har vi nebbvind! Knuser bilruter og ødelegger lakken! Har blåst vekk 3 presseninger til bmw'en nå, begynner å bli ganske irritert!
heltn Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 heh. ja, er kraftig med vinn. tenkte meg ut og leike meg på sjøen
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 hva da skal du kjøpe 325 motor og bygge turbo der istede? m20?
leif harald Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 hva da skal du kjøpe 325 motor og bygge turbo der istede? m20? Han har kjøpt min m20b25 som han skal bygge turbo på ja Men nor kommer pengene kristian?
heltn Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 nå har eg bestemmt meg for hva som skjer frem over. *Jobbe meg opp til: *Bak lamper *325 turbo motor *Lakkering *Store bremser. *K-Sportracing coilover kit E-30 51mm, Racing oppsett på dempere *Leite etter skinn intriør *Sikkler på OZ Futura Så til vinteren igjen blir det: Totalt ribba bil, alt skal vekk, og mesteparten nytt, *Knall hard Epoxy under hele bilen *Nye kobber rør til bremser *Bensin slanger *Ny / overhale bensin tank skjer sikkert mer også Der er hvertfall planen
leif harald Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hva med baklampene du bestilte fra ebay da, fikk du aldri dem?
heltn Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Hva med baklampene du bestilte fra ebay da, fikk du aldri dem? nope:\ fått igjen pengene da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå