BMW 4 EVER Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Lurte på om noen vet kor jeg kan få fatt i baklykter til E34 me kvite blinkers...
Steffan C Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Det får du ikke tak i lenger . Radicast i Sverige solgte løse hvite glass. Du måtte da skjære ut det oransje glasset på dine orginallykter og lime på det hvite. Litt jobb, men absolutt vært det .
imalldevil Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Har komplette strøkne lykter til e34 touring liggende, samt hvite glasser til baklyktene liggende. Bare glassene kosta rundt 1200,- + moms og frakt. Kan selges samlet for 3000,- + frakt. Ingen pruting, de ligger godt der de er nå og har ikke hast med å selge dem.
Stephan.s Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Mener at jeg leste i fjor (2007) at GS skulle lage/spesialbestille noen baklyssett til touring med hvit blink. Lette på siden dems nå, men fant ingenting edit: evt. sveip ebay.de Ikke nødvendigvis billig det heller, men i allefall billigere enn 3k. http://cgi.ebay.de/BMW-E34-TOURING-RUCK ... dZViewItem
BMW 4 EVER Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 sendte en mail til www.koed.dk Får håpe de har noe på lur. hehe
fredriko Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Er ikke baklyktene til sedan og touring like da? jalfal de ytterste? rett meg hvis jeg tar feil
Aama_Racing Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Er ikke baklyktene til sedan og touring like da? jalfal de ytterste? rett meg hvis jeg tar feil du tar feil, er de ytterste som er ulike...
fredriko Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Er ikke baklyktene til sedan og touring like da? jalfal de ytterste? rett meg hvis jeg tar feil du tar feil, er de ytterste som er ulike... Ja ok, så det er ikke mulig og få kjøpt de ytterste lyktene med hvite blinkers?
Steffan C Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Ja ok, så det er ikke mulig og få kjøpt de ytterste lyktene med hvite blinkers? Nei, det er ikke mulig! Som jeg skrev over her, så fikk man kjøpt løst hvit blinkglass, som man måtte lime på orginallykter . Legger ut to bilder fra et oppdrag jeg hadde for en her i Tønsberg .
knut_olestad Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Akkurat som med baklyktene på E28. Forferdelig tung måte å gjøre det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå