Stian_B Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 skaffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Noen som veit om noe dted det er å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 http://www.zaprace.com/2002.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg har 2stk glassfiberskjermer til 02 med bredding...Kan sende bilder om det er av interresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 heisann takk for svar og nettside.... jeg trenger ikke selve skjermen trenger kunn breddingen... skal ha komplett 4 stk breddere til å ha på min e30 m teck serru... men send gjerne bilde så jeg får sett de men trur jeg skal kjøpe det settet på nettsiden ovenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå