Morten1989 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Hei Etter at jeg bytta bensinpumpa og batteri på bilen min, har sentralåsen blitt helt klikk! Enkelte gang får jeg ikke inn nøkkelen, andre ganger går det ikke ann å vri den rundt. Så hvis jeg får vridd den rundt så vil ikke den låse opp eller igjenn Bare eneklte ganger at det går ann å låsen den opp og igjenn. Noen som vet hva som kan være galt? Litt kipt å ikke kunne låse bilen
Brekke Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg hadde no lignanes problem med min bare det var bare på fører side da, jeg kunne altid låse bilen, også sleit jeg noen ganger med å få inn nøkkelen, men jeg kunne aldrig låse opp, hehe, dette fiksa seg hvertfall når det blei litt varmere i været. kanskje det kan være at dine har frysi litt å? hvertfall et lite forslag
Morten1989 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Kan hende. Har vært 18 minus her i helga
Brekke Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 ja kan hende det har no med de 18-'ene å gjøre, men sett den i garasjen eller no å tin den opp så ser du om det funker etterpå. eller vent på penere vær. hehe Da er det natta!
bjalle Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 sentrallåsmotorer begnner å bli ganske slitte når de er 10-15 år og får slike symtom som du beskriver.har byttet bak på min e39-97 modell,og merker at jeg snart må bytte foran.
Morten1989 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 ok Hvor sitter sentralåsmotoren da? dyr? Hvis jeg trykker ned låsen fra innsiden av bilen, låser den seg med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå