Mpowerman Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Hehe:D Tror ikke det:D Er litt dårlig føre for sykkel nå...
Johnny Bravo Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Må vel hentes og bringes på henger uansett, med mindre du vil kjøre snøscooter opp igjen? hehe. Men er det noe alternativ og møtes på halvveien da? Om du er interresert i et rent bytte ja?..
Mpowerman Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Vi kan vel sikkert bli enige på et vis med tanke på transport. Er det ikke mulig å sende begge på ett vis? Jævlig langt å kjøre:)
Johnny Bravo Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Vet ikke jeg.. er jævlig langt ja! Kan sjekke ut litt i morgen...
Johnny Bravo Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hmmm.. Har ikke fått sjekket så mye. Men hørte med et transportfirma i dag og der var det ikke mulig. Har jo alltids tollpost. Men jeg vet ikke om jeg vil sende verken snøscooter eller motorsykkel med de....
Mpowerman Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Tollpost er uaktuelt for der har jeg jobbet;) Sender ikke sånt med dem:D Du kjenner ikke noen som jobber på hurtigruten?
Azeton Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg sendte Lettsykkelen min med linjegods eller hva det var en gang. å det gikk knirkefritt det! ingen skader i det hele hatt. var en palle som var beregnet for sykkel også.
Johnny Bravo Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 men det var vel ikke nordover antar jeg. Hørte med Veøy som er et firma som holder til her i dag. De kjører for linjegods, men de kjører ikke nordover etter det jeg har forstått... Men har jo alltids tollpost, men de har jeg litt dårlig erfaring med...
Mpowerman Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Tollpost er dyre og uforsiktige. Det beste er å sende sjøveien.
Johnny Bravo Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hey, såg ikke den forrige posten din jeg, men tollpost er iallefall utlukket da.. kjenner ingen på hurtigruten nei, men hvor går den egentlig? går den fra ålesund til harstad så er vel det en mulighet?
Johnny Bravo Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 http://www.norlines.no/doc/Transportguide/Innland%20sjø.pdf Om du går på harstad - ålesund der så er det takstsone 20 og for opp til 299 kg så er det 2470,- + moms i frakt... tror scootern veier litt i overkant av 200 kg. koster jo litt da, men det koster vel like mye å kjøre....
Mpowerman Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Takstsone 19 til sortland som er 10mil nærmere:) Så det blir 2258,-+moms da. Koster jo fort det samme å kjøre et stykke med henger.
Johnny Bravo Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 helt klart. samma for meg om jeg sender den fra molde eller ålesund, samme takstsone. men dette blir jo en usett byttehandel da.. hehe men er du med så er jeg med Står det skilter på sykkeln forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå