Mpowerman Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Det blir det:) sykkelen er registrert ja:)
Johnny Bravo Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 årsavgift er betalt regner jeg med? vet ikke hva den er på sykkel jeg men. Hvor mye er omregistreringen på da? Skal vi bare avtale med norlines hver for oss og sende samtidig da eller?
Mpowerman Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Har ikke betalt den enda men det blir gjort:) Skal sjekke hva omregistreringen er på.
Johnny Bravo Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 har sjekket omreg, er det samme som på bil, 1400 og noe. Har sendt mail til norlines i dag, med forskjellige spørsmål, men fikk ikke svar før de tok helg... blir det kostende veldig mye å få den scootern oppover så blir det desverre ikke aktuelt, for det er noe med pakking, om den skal stå på pall eller ikke, og om det er mulighet for å stable noe oppå igjen. er ikke det mulig så blir det enda dyrere igjen... men det er dette jeg håper jeg får svar på på mandag da.
Johnny Bravo Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Har ikke fått svar fra norlines enda.. skal purre på de i morra for nå har jeg også en mulig kjøper på scootern. Trenger sårt de pengene også
Mpowerman Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Har bmw 525 td stv i bytte på cbr Har du bilder?
Johnny Bravo Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Sendt flere mailer og prøvd å ringt flere ganger i dag, men ikke svar hos norlines. Tror nesten jeg må ha penger for den scootern også nå.. Har fryktelig lyst på komressor til e46'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå