nytysker Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 2 svarte skinnstoler selges. stått i en 94" 320ic. Bilen er rullet 170.000 km Kan hentes i Bergen. Stolene er hele og fine. Er åpen for bud over 1000.- tlf:95891372 eller PM.
Boosti Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Disse bil jeg ha vist de er til coupe?... Sender du vist jeg ordner med enkel og grei fakt...evt. henting?
nytysker Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Disse er til coupe ja;) har stått i en 320ic... og det er varme i setene;)
Boosti Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 jeg tar dem vist prisen er grei....jeg ser det står brud over 1000kr, men er ikke lett og gi bud på noe man ikke får sett. Hva vil du ha for dem? Jeg kan ordner med frakt vist du levere dem på nor-cargo terminalen i bergen?
nytysker Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 setene er hele og greie, ingen hull eller antydning til hull. Kan sende flere bilder vist jeg får en e-mail adresse. Har ingen problemer med å levere de på nor-cargo terminalen i bergen. Setene blir ikke solgt for under 1000.- mvh chris
nytysker Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 da ser det ut som de er solgt ja... har fått bud på 2500.- ferdig hentet i bergen, og da er jeg egentlig fornøyd. Men mange års erfaring med salg tilsier at ingen ting er solgt før pengene er på konto. mvh chris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå