Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger et komplett interiør i Alcantara delskinn med dørsider og alt slikt til E39 sedan. Det er manuelle sportsstoler med varme. Baksetet er delbart med skisekk. Interiøret ser nesten ubrukt ut og er meget strøkent.

Det eneste negative er førerstolen der den ene sidestøtten har mistet fasongen litt, men det er ganske ubetydelig og man ser det ikke om man ikke er klar over det (se bilder)

Bildene er ikke helt representative for hvordan setene ser ut. Bildet av baksetet tatt uten blits stemmer mer overens med hvordan de faktisk ser ut.

Prisantydning: 8900kr. Tar også imot bud.

(Trelister kan følge for et lite tillegg i prisen, se bilder)

Skrevet
Tar ikke tilfeldigvis innbytte i sort sportskinn?

Det er mulig, det. Kan du si litt mer om det? Med eller uten delbart baksete? Problemet er frakt, da. Har ikke anledning til å frakte det.

Skrevet

hmm, hvilken årsmodell kommer detta fra?

og ja, er interresert i det! ikke noe problem å få henta det heller!

hadde jeg visst om detta ista, skulle jeg stoppet å titta på det da! var ute i solløkka :P

Skrevet
Tar ikke tilfeldigvis innbytte i sort sportskinn?

Det er mulig, det. Kan du si litt mer om det? Med eller uten delbart baksete? Problemet er frakt, da. Har ikke anledning til å frakte det.

Jeg vet ikke så veldig mye om det enda, det står i en bil jeg mest sansynlig henter til helga... er iallefall nedfellbart baksete og skipose...

Skrevet

2mMy:

Framstolene er fra en 03modell.. Det passer rett inn i tidligere modeller bortsett fra at du må koble om en jordkabel fordi den er flyttet i forhold til tidligere årsmodeller. Smal sak. Baksetene er jeg ikke sikker på, men de er visst noe eldre.

Det er bare å komme innom å se på de, bare gi meg beskjed på forhånd =)

Csiturbo:

Da er det nok ikke aktuelt. Må ha et interiør uten delbart baksete til min bil =)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Det ene side støtta stikker litt ut til venstre, men det er ikke mye. Det er stolen du ser på bildet, så du ser det ikke er mye.

Selv hadde jeg ikke brydd meg noe om det, men jeg tenkte det var greit å nevne det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...