BMW 4 EVER Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Noen som har vært bori de lyktene de har på www.koed.dk til E34 med "LED" teknologi? tenkte å gå i anskaffelse av disse.
bmw520 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Ikke så dumme disse vil jeg tro, da d er led, men ser ikke at dem er tuv godkjent, å da for man trøbbel viss man blir stoppa, særlig med tanke på at d er blåskjær i dem, å d er jo onkel veldig glad i da men er dem tuv godkjent, så ville jeg slått til
BMW 4 EVER Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Ja likte de meget godt. Men onkel får vi ta når den tid kommer.. hehe eller kanskje til å med få skiftet ut til LED med hvitt lys i.. men men.. Disse blir nok bestilt regner jeg med.
BMW 4 EVER Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Åja.. okey.. hehe... Lurer på en liten ting som ikke har noe med topic å gjøre... >Hvordan får jeg inn bilde på profilen? Ikke større enn 12 kb og 120X90 pixel..... Prøvde å få d minde i adobe, men fikk ikke dette til. landet på 26 kb..
bmw520 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 jeg bruker photobucket, og da legger jeg til img koden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå