Bmwfanatic Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg vil ha en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 hehe, noen har altså bare sabla lite å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Bare å dra frem sveiseapparatet og vinkesliperen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Eller en E12 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 feet firmabil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 hehe, vært noe annet enn en sliten caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hadde vært best med en m3 pickup vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 syns det va steintøft æ!! vært helt konge arbeidsbil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg må ærlig talt si jeg digger det konseptet! Hva er råere enn å komme rullende i en E30 pickup med iX drivverk og småsint S50 motor. Må være litt av en opplevelse å kjøre bredt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Hvofor skulle en pick up e30 være noe råere å ligge bredt med enn en rigga 2 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 fordi det er en pickup.. litt hillbilli stuk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Vedder på at du ikke får skilter på den i Norge....I Sverige er alt lov derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe den M3 pickupen var jo noe å ha på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 kunne tenkt meg en sånn en jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå