jcboska Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 er det noen som har noe triks for å få "valset" hjulbuene mine? driter i lakken, da jeg skal lakke opp igjen uansett.
Thomaz Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Fks sånn http://uk.youtube.com/watch?v=KjBGMOGvsP8 Beste er nok å valse på vanlig måte tror jeg..
skjarnli Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Det beste hadde vært og bruke en vanlig valse; men en slik er ikke så vanskelig å lage hvis man har noe verktøy og litt gammelt skrap liggende......
xibriz Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Jeg så tegninger på ei slik valse på ett eller annet forum for ikke så lenge siden... skal se om jeg klarer å huske hvilket EDIT: Fant ikke tegningene men her er noen bilder av en hjemmelaget valse http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30312&page=3
bmwmaxi Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Du kan også bruke et balltre/rundstokk mellom dekket og hjulbuen. Reguler høyden med og jekke bilen opp og ned. Trill bilen fram og tilbake.
336mik Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Jeg lagde meg en sånn rulle for 2 helger siden. Kjøpte en båt-rulle på biltema,brukte senteret av en gammel bremseskive,og noe firkant-rør jeg hadde liggende.
vetu03 Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Du kan også bruke et balltre/rundstokk mellom dekket og hjulbuen. Reguler høyden med og jekke bilen opp og ned. Trill bilen fram og tilbake. Hmm, den metoden der virket kjent? Hehe, funker fett det!! Men ikke alltid det blir så bra da. Men på de bilene jeg har vært med å valsa på den måten var ikke meningen å få det bra. Bare breiere;)
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 er det ikke bare å få det gjort skikkelig da? koster jo bare 500 pr hjulbue.
jcboska Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 skal teste de alternative metodene, blir nok til at jeg lager en valse selv:) takker for hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå