Risægutten Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Hei jeg har et lite "problem, tempen på motoren ligger som ofte på det blå. Men vis vi leker oss litt, altså spinner, slædder på snøen osv. Da går den opp. Folk mener at jeg må bytte noen deler, men jeg vil gjerne høre med noen som har skikkelig peiling på bmw om de bare holder seg kalde eller at jeg må bytte noe. Og jeg har også hørt at vis det er noe galt med den som måler tempen på motoren vil ikke varmeannlegget funke, men det funker tipptopp. Noen som vet om jeg kan kjøre trygt eller burde jeg skifte noe?
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Temp skal ikke ligge på det blå ved driftstemp. Den skal stå rett opp. Høres ut som feks termostat problem.
Risægutten Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Ok, får se på det litt senere. Men er dette farlig og kjøre med?
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Personlig synes jeg det er bedre å ta ut termostat, i tilfelle. Dette for å oppnå driftstemp, hvis termostat er problemet. Kan selvfølgelig være giveren også, og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå