EirikL Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Har litt lyst på en 325i M-tech 2 og lurer på hvor mye man må ut med for et bra eksemplar? Eller er det mulig å få tak i bare M-tech stylingen?
Steffan C Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Rundt 100000, avhengi av tilstand! Denne er nylig solgt til E28 Power her på forumet . Du kan jo f.eks sende han en PM, for info & kansje han oppgir hvor mye han ga .
Sandersen Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 100.000++ for en i bra stand vist du skal ha 325. tror du slepper unna med rundt 13 tusen(?) ca med mtech2 styling fra koed min kommer til salgs til sommern, vist ikke føre. vist du er villig til å vente
EirikL Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Bilen hadde blitt en "andrebil" og vinterbil. Har en cab som ikke selges med det første Men ved nærmere ettertanke, tror jeg ikke jeg vil bruke en originalbil til slikt bruk. Så å finne en vanlig 320/325 og ettermontere M-tech II er nok den rimeligste løsningen. Hadde nesten vært for dumt å ødelegge en så sjelden bil på saltslapset her i Trondheim
EirikL Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Har brukt importkalkulatoren til Tollvesenet på en 90-modell 325i som står i Tyskland med 163' på telleren. Prisen var 3900 Euro. Det gav en pris inn på 79000kr. Da virker det litt kunstig dyrt å betale over 100000 for en bil som allerede er i Norge. Det er tross alt snakk om en 17 år gammel bil. Jeg er klar over at det er en sjelden bil, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå