Tweety bimma Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Etter motor bytte har jeg litt lugging og tidevis høy tomgang(1500rpm)..Har bytta plugger og fordeler lokk. Bruker samme ledningsnett,Lmm,spjellhus som på forrige motor som ikke hadde disse problemene... Eneste jeg kan tenke meg er dysene så prøvde å bruke inj rens men har ikke blitt no bedre... Noen forslag?
Tweety bimma Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 tenninga, fordelern staar feil kanskje?? Har vært inne på tanken jeg oxo men er så "fra å til" at jeg tviler litt,fungerer som den skal for resten liksom,går ikke dårligere enn "normalt heller
jallaask Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 hadde litt problem med tomgangen på min 325 men det var vakuum lekasje så jeg ville gårr over di og ikke ser at det er noen lekasjer. men det kan jo seff vere de tinga som er nemt aldri godt og vite.....men begynn me det billigeste:)
Tweety bimma Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Er ikke tomgangs regulator(gamle m20`n),tett bensin filter ja,det kan vel kanksje forårsake lugging men hva med Tidvis høygang???? Går meg på nervene snart,fant ut at det var en liten lekkasje(luft) så fikk tetta den,har gått over resten å det er ikke mer:( prøvde å bytte LMM men samme da(tok ut kontakt å den stoppa,skal det være sånn?) HJEEEEEELP
Fliid Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Falskluft er nå en sak som har mye av skylda ved slike tilfeller.. Men er nå tomgangsregulator på eldre M20B20, L-jetronic har noe så fantastisk som mekanisk tomgangsregulator. Vet ikke hvordan folk kan tro den ikke har tomgangsregulator, hvordan skal man ellers styre tomgangen da? Hadde man ikke hatt tomgangsregulator hadde vel motoren stoppa vær gang man slapp gassen da. Kjekt.. Tomgangsregulatoren ser slik ut nr. 11; http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/9793.gif Blir nå forøvrig kalt tillskuddsluftventil, men det er nå hva en tomgangsregulator er.
Tweety bimma Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Har gått over å sjekka falsk luft(med start gass) og fant da et sted,tetta dette men hjalp ingenting,så er jo helt klart noe annet.En mulighet er jo det du sier her,veit ikke hvorfor jeg trodde den ikke hadde det tomgangsregulator men mins jeg hadde lest det et sted,men jeg ska absolutt sjekke dette funker det er det for du en stjerne i boka mi vaffal:) takk for hjelpa
Tweety bimma Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 glemte å spørre deg Fliid,Hjelper det å rense disse eller må de byttes?
Fliid Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg har ikke hatt suksess ved og rense denne. Er fjær inni der og begynner den og kødde så begynner den og kødde, da må den skiftes ut.. hehe Men går ann og prøve og rense den, håper du har bedre flaks enn meg. Billigere blir det ivartfall Prøv med en fra huggeren f.eks, kan være like greit..
Tweety bimma Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Jeg har ikke hatt suksess ved og rense denne. Er fjær inni der og begynner den og kødde så begynner den og kødde, da må den skiftes ut.. hehe Men går ann og prøve og rense den, håper du har bedre flaks enn meg. Billigere blir det ivartfall Prøv med en fra huggeren f.eks, kan være like greit.. kom på at jeg hadde fra den gamle motorn som sto i så ska bytte den i morra,tvi tvi
Fliid Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Høres ut som en løsning på problemet Løser det seg ikke så spør gjerne mer. artig at all lesinga og køddinga mi kommer til nytte
Tweety bimma Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Høres ut som en løsning på problemet Løser det seg ikke så spør gjerne mer. artig at all lesinga og køddinga mi kommer til nytte Ja det skal jeg gjøre godt det er noen sjeler som er ivrig på å hjelpe:) legger ut en post her i morra med hva som skjedde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå