Bimmerlars Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Hva anbefaler dere? Har relativt rusten bakpotte nå, så bør vel begynne å se meg om etter noe annet. Kan jo selvfølgelig ikke ha orginal så hva anbefaler dere som lager gromlyd? Ikke for bråkete, ikke jævlig resonans i kupen, helst ikke slitsom ved motorbrems, og gjerne litt rolig og fin ved vanlig kjøring, men grom og god sekserlåt ved æksing. Hvordan er simons sin bakpotte? Får jævlig fine priser på det gjennom jobben...
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Simonspottene er akkurat som du vil ha det Har det på min, nydelig lyd;) ikke for lite, og ikke for meget.
Bimmerlars Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Flott! Da skal jeg prøve en sånn når den jeg har tar kvelden. Noe forskjell på lyden om man har vanlig rett ut rør, DTM tuter osv. i enden tro? Hva har du?
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 ja er litt forskjell i lyden, har en "Dtm" endestuss ifra biltema som jeg har sveist på. De stussene ifra simons koster jo mest det dobbelte av det lyddemperne koster
Bimmerlars Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Hehe, har ikke studert det jeg Har du det ferdige settet laget for E36? Den med den rare potta, hvor to vanlige er sveisa sammen og går ut i en dobbel utblås
Bimmerlars Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Lagde hjemmelaga "effektanlegg" istad. Tok en potte jeg hadde liggende med to store tuter i enden. Ble jævlig rå lyd! Rolig og fin ved vanlig kjøring, men skikkelig brøling på høyt turtall og bånn gass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå