Boddiz Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Bimmers første Kristiansand-treff i år går av stabelen søndag 24.februar! Vi møtes kl 16.00 på parkeringsplassen til travsenteret i Kristiandsand. Påmelding sendes som PM til meg eller bare bump tråden Ikke vær redd for å komme! Jeg har aldri vært på biltreff tidligere, men ser frem til dette! Vi stiller for se på andres biler, diskutere bmw, utveksle noen ord og treffe andre medintresserte! Oppsummering: Når? Søndag 24.februar kl 16.00 Hvor? Parkeringsplassen til travsenteret Krav? Ingen som helst, samme om du kjører e30 eller e92!!! Veibeskrivelse: Travsenteret ligger vis a vis dyreparken. Fra vest må du svinge av til høyre mot dyreparken og kjøre opp bakken mot Quality Hotel. Her ser du da sørlandshallen, hotellet og en stor travbane - samt en svær parkeringsplass. Vanskelig å ta feil For dere som kommer fra øst, må dere fordi den nye rundkjøringen mot sørlandssenteret, og ned under veien og opp mot Quality... ***************** Liste over Påmeldte (oppdatert Søndag 24.feb) 1. Boddiz (Arendal) 2. ///Mysild (Kristiansand) 3. m3thecar (???) 4. vegsir (Arendal) 5. diesel_luring (Kristiansand) 6. kazynor (Arendal) 7. dirtydicky (Mandal) 8. Cise (Grimstad) 9. APG (Arendal) Kanskje-kommer-folk 1. Rabies (Kristiansand) - Fri fra jobb = treff 2. mortendalen (Etne) - Andre fra vestlandet som skal = treff 3. Kompis av "Cise" (???) - Kommer hvis det passer 4. m3e30 (Mandal) - Mulig han tar turen 5. cmito (Flekkefjord) - Tror han skal få det til 6. Hankook (Randaberg) - Skal prøve å få det til
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Et lite tips, "klok av skade" som jeg er: Varme klær er veldig greit! Tenker gjerne at man sitter i bilen med varmeapperat, men blir fort til at man står utenfor bilen... Dessuten veldig kaldt å stå i ro! Var litt kaldt sist gang.
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 ja, men er ikke så gal temperatur nå da, som det var i fjor, var jo vinden som ødela da... hehe...
Boddiz Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 da var førsteposten oppdatert ! Kom gjerne med forslag og gi respons
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 opp forventer nesten at rabies også kommer og kanske dirtydicky og inthe..
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kommer jeg også dersom jeg ikke skal hjem å jobbe... Du kan jo skrive opp i øverste innlegg hvem som kommer og evnt de som kanskje kommer
Boddiz Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Stiller du med bil om du kommer, Ad|oS? Synes det var liten respons her. Men er kanskje slik at folk ikke liker bilen sin med vinterfelgene hehe... Men uansett, INGEN av oss har norges feteste bil så det er bare å stille! =) Jeg tror det blir artig iallefall, uansett om vi er 4 eller 14
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kommer selvsagt om jeg har bil og skal være i Krsand den helgen. Har ikke bil for øyeblikket, men håper jo at det kommer en snart. Litt for mange useriøse bilselgere der ute desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå