Rabies Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 GHAAAAA! Grrrrrrr!! NEI for all del. Skriv Aserbadsjan om du vil, men drit i øya... (De gærningene der ute er jo faenmeg ''one big happy fucking family'') Nasty
marararius Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 GHAAAAA! Grrrrrrr!! NEI for all del. Skriv Aserbadsjan om du vil, men drit i øya... (De gærningene der ute er jo faenmeg ''one big happy fucking family'') Nasty Haha, sitter å ler
Rabies Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Sitat øyfolk: ''Øy pappa! Denne planka æ skakk.'' ''Det æ an ikkje det, det æ du som ser skakt ditt naud!''
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kremt kremt... OT... slenger opp samlet msn til oss jeg kom deg inn rabies! LOL!! føler meg som dr_s
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Dette tror jeg at jeg må få til;) Men tror jeg må ha merva bort, for skal gjør Bimmå klar til lakkering nå snart;)
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 HÅPER DU IKKE PRØVDE Å SKRIVE MERSA!?!?! hehe... nei da, men så lenge du kommer på Bimmerstreff i sør 12 april med streetmeet etterpå! med bmwen, så er det nesten greit
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hehe:P Den er meget fin:P Militærgrønn og med den klassiske bulka i høyre bakskjerm:P
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kommer nok jeg og men kan hende jeg drar ned på lørdag for å bolle ei dame i K.sand, så hvem vet åssen det går med den konvoiekjøringa
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Du er for seint ute... Var bollesøndag for 4 dager siden
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 litt oppdatering du må ha... fra vest må du svinge av til høyre mot parken og kjøre opp bakken mot quality, og fra øst, så er det ikke rundkjøring lenger, er ei før, men den må du forbi, mot s senteret, og ned under veien og opp mot quality...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå